آثار و نشانه های مار

آثار و نشانه های مار در دفینه یابی و مختص به دفینه های سلطنتی

آثار و نشانه های مار در دفینه یابی و مختص به دفینه های سلطنتی

آثار و نشانه های مار

آثار و نشانه های مار در دفینه یابی همراه با علایم مختلفی در دفینه یابی می باشد که در قصد داریم امروز به آن می پردازیم این نشانه ها مختص به دفینه های سلطنتی است و مار نماد قدرت و آفرینش و بقا است .نشانه های مار نشان از خزانه و یا همان ضرابخانه های زیر زمینی دارد . نماد مار اگر روی سنگی حجاری و یا به صورت تندیس برجسته باشد.

آثار و نشانه های مار در دفینه یابی
آثار و نشانه های مار در دفینه یابی

نشانه های  مار

نشان از چاه و سوراخ دارد و باید در روبروی آن به دنبال سوراخ و چاه بود که با سنگ بزرگی در روی آن و درخت کهنسال مشخص شده است . و از زیر سنگ به داخل چاه و یا از جلوی درخت به چاه راه دارد و مسیر خزانه از داخل چاه یا در قسمت بدنه چاه که با اثاری متفاوت مشخص شده و یا در قسمت کف چاه به صورت ال به راهرو مسدود شده منتهی میشود و در مسیر راه باید سنگ عظیم که راه را مسدود کرده اند رد شد که به داخل دالان اصلی راه پیدا کرد .

در مسیر دالان تله های مختلف وجود دارد که باید به دقت مسیر را بررسی کرد که از وجود تله مطلع شد و آن را خنثی کرد تا بتوانید به مسیر اصلی اتاق ضرابخانه دست پیدا کرد . اتاقی که محل ضرب سکه است معمولا در آن تلی از سکه و خمره های پودر طلا است که آماده ذوب شدن و ضرب سکه بودند . در آنجا یک اتاق مختص به دستگاه ضرب و شمش و پودرهاست که در آنجا سکه ابکاری میشده اند و یک اتاق انبار سکه است و اتاق های بعدی تندیس ها و لوازم وجود دارند .

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید