اجاره دستگاه فلزیاب

اجاره دستگاه فلزیاب

با سلام خدمت تمام علاقه مندان حوزه کاوشگری، امروز قصد داریم درباره اجاره دستگاه فلزیاب صحبت کنیم. این موضوع یکی از پر طرفدارترین مباحث در این صنعت است. تصور بسیاری از کاوشگران این است که خرید دستگاه هزینه بیهوده است و یا اینکه هزینه دستگاه زیاد است پس به سمت اجاره دستگاه فلزیاب قدم برمی دارند. پس در ادامه این مقاله با ما باشید تا تمام شرایط اجاره دستگاه فلزیاب را مطرح کنیم

اجاره دستگاه فلزیاب
اجاره دستگاه فلزیاب

اجاره گنج یاب

یکی از موضوعات پر تکرار درباره اجاره دستگاه گنجیاب این است که تحقیق زیادی راجع به دستگاه ها صورت نمی گیرد. در واقع اکثر افرادی که به دنبال دستگاه اجاره ای هستند به عملکرد آن اطمینان ندارند.

دستگاه های خارجی نمی توانند به صورت قانونی وارد کشور شوند. این بدین معناست که اگر از این دستگاه ها بدست آورید هیچ آموزش یا خدمات و ضمانتی وجود ندارد و شما برای اجاره یا خرید آنها باید چندین برابر قیمت واقعی هزینه کنید.

اما با پیشرفت علم، ما در کشور خودمان کمپانی هایی مانند آی کا پی وی داریم که می توانند دستگاه های حرفه ای را با قیمت های بسیار پایی به شما ارائه کنند. یکی از نکات جالب این است که اجاره یک روز دستگاه خارجی، هزینه خرید دستگاه های ایرانی است.

فروش فلزیاب تصویری
فروش فلزیاب تصویری

این قیمت پایین در کمپانی آی کا پی وی به این دلیل است که خودش تولید کننده است. و این در هزینه های تولید بسیار مهم است. درب ضمن این کمپانی از دانش روز دنیا به همراه تخصص مهندسین داخلی بهره می برد و دستگاه هایی تولید می کند که با اقلیم ایرانی سازگار باشند.

شما تنها با مقایسه انواع فلزیاب خارجی و ایرانی متوجه می شوید که اجاره دستگاه های خارجی زیاد عاقلانه نیست. در ضمن کار با فلزیاب بسیار تخصصی است و نیاز به تجربه دارد و نمی توانیم با یکی دو روز اجاره به آن مسلط شویم.

اجاره دستگاه فلزیاب ایرانی یا خارجی

در سطر های بالا؛ هزینه استفاده از دستگاه های فلزیاب خارجی را بیان کردیم. آگاه شدید که استفاده از این دستگاه ها؛ نتیجه ای جز هدر رفت سرمایه و وقت شما نخواهد بود. در رابطه با دستگاه های ایرانی نیز؛ کاوشگران بر این باروند که با اجاره یک دستگاه فلزیاب و ظرف مدت چند روز به هدف خود رسیده و دستگاه را باز خواهند گرداند.

اما این باور کاملا واهی می باشد. چرا که استفاده از دستگاه نیاز به داشتن تسلط بر عملکرد دستگاه و رفتار آن خواهد بود. برای موفقیت در کاوش به هیچ عنوان نباید عجله کرد. داشتن صبر یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که کمتر فردی بدان توجه می کنند. از همین رو نیز این نکته بار ها باعث شکست افراد مختلف شده است.

این در حالی می باشد که می توان با صرف هزینه چند شب؛ یک فلزیاب ایرانی خرید. البته منظور از خرید فلزیاب مراجعه به هر فروشگاهی نمی باشد. باید این نکته را در نظر داشته باشید که همواره منظور از فروشگاه و خرید فلزیاب؛ یک مکان معتبر و یک دستگاه اورجینال خواهد بود.

برخی از بهترین فلزیاب های ایرانی

  1. فلزیاب ZICCO X2
  2. دستگاه فلزیاب RICHEL M-40
  3. گنجیاب AUR 370
  4. گنج یاب KOMATSU A-U-2
  5. طلایاب ANTARES IMAGING
  6. اسکنر LEOPARD 1000

کلام آخر :

توصیه ما به شما همواره خرید فلزیاب ایرانی خواهد بود. اجاره فلزیاب تنها در مواقعی دارای کاربرد می باشد که کاوشگر، دارای تجربه و تخصص کافی باشد. در صورتی که فردی مبتدی می باشید این امر به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اجاره دستگاه در صورت عدم داشتن تخصص مقرون به صرفه نخواهد بود. حتمأ قبل از هر اقدام با مشاورین ما در تماس باشید.

09917579030-09917579001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید