بهترین دستگاه گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد دراریم درباره  بهترین دستگاه گنج یاب با هم صحبت کنیم. دستگاهی که بتواند در هر شرایط دفینه های باستانی را در اعماق زمین کاوش کند.

مبحث بهترین دستگاه گنج یاب بسیار پیچیده است. چون دفینه یابی در ایران؛ دارای تنوع زیادی می باشد.  اقلیم های گوناگون در ایران و وجود گنجینه هایی باستانی؛ باعث شده است تا بازار فروش فلزیاب تنوع زیادی داشته باشد.

به دلایل یاد شده؛ دانشمندان و متخصصین فعال در این عرصه؛ توانسته اند گونه های بسیار خوب و مفیدی را در ایران تولید کنند. که در برخی موارد به کشور های اطراف نیز؛ صادر می شوند.

بهترین دستگاه گنج یاب
بهترین دستگاه گنج یاب

دستگاه دفینه یاب

دستگاه های دفینه یاب در واقع فلزیاب هایی هستند که قدرت کاوش بالایی دارند این دستگاه ها از سیستم پالسی بهره می برند. این سیستم می تواند در عمق بالاتر از سه و نیم متر به راحتی کاوش کنند.

اما سایر سیستم ها مانند وی ال اف در عمق کمتر دو متر کاوش می کنند. و با توجه به این که بیشتر گنجینه ها در اعماق بالاتر از سه متر هستند نمی توانیم از دستگاه های وی ال اف انتظار گنجیابی داشته باشیم.

این دستگاه ها مجهز به سیستمی هستند که می توانند فلزات با ارزش مانند طلا و نقره را از سایر فلزات مانند آهن و آلومینیوم تفکیک کنند. این سیستم که به سیستم تفکیک معروف است در دستگاه های دفینه یاب حتمأ وجود دارد.

اما غیر از این سیستم ما باید ثبات زیادی در دستگاه های طلایاب داشته باشیم و بدین منظور این دستگاه ها می توانند به صورت اتوماتیک بالانس شوند. این بالانس کمک می کند که دستگاه ها بتوانند هر عمقی را کاوش کنند و در صورت رویت هدف می توانند عمق وجود هدف را هم نمایش دهند.

قابلیت های بهترین دستگاه گنج یاب

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده؛ خواهید دریافت که دستگاه های فلزیاب متفاوت و مختلفی در بازار وجود دارند. طبیعتا از نظر هر کاوشگر بهترین دستگاه گنج یاب و فلزیاب متفاوت خواهد بود. اما این که چه دستگاهی می تواند بهترین دستگاه گنج یاب باشد نیاز به خصوصیات ویژه ای دارد که بررسی می کنیم.

اولین خصوصیت ویژه این است که برد دستگاه ها و کیفیت آنها باید بالا باشد. در واقع اگر دستگاه شما از برد حرفه ای برخوردار نباشد هر چقدر هم که سایر تجهیزات به روز باشد نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

اگر می خواهید دستگاه گنج یاب تصویری تهیه کنید باید کیفیت سنسورهای آن را در نظر بگیرید. در واقع این دستگاه ها وابسته به قدرت سنس همین سنسورها هستند. کمپانی آی کا پی وی از سنسورهای مگنومتر در دستگاه های تصویری استفاده می کند که بهترین سنسورهای موجود در جهان هستند.

در نظر داشته باشید اگر دستگاه شما مکمل است و از چند سیستم بهره می برد تمام سیستم ها با هم خوانایی و یکسانی داشته باشند. برای مثال فلزیاب بست پرو یک دستگاه پنج کاره بسیار قدرتمند است که تمام سیستم های موجود در آن با توانایی زیادی کار می کنند.

 

برخی از با کیفیت ترین فلزیاب  ها

در این قسمت برخی از بهترین فلزیاب های ایرانی محصول کمپانی آی کا پی وی را به شما معرفی می کنیم البته محصولات این کمپانی بیشتر از چهل مورد است که برای اطلاع از سایر مدل ها می توانید به مشاورین تماس بگیرید.

  • دستگاه فلزیاب PV IMAGING
  • فلزیاب ANTARES
  • دستگاه فلزیاب RICHEL M-40
  • فلزیاب AUR 370 Multi
  • دستگاه فلزیاب KOMATSU A-U-4
  • فلزیاب TACHAR T8
  • دستگاه فلزیاب HOXNE
  • فلزیاب HS366 PROFESSIONAL
  • دستگاه فلزیاب HUYGENS SUPER SENSOR
  • فلزیاب TACHAR T1
  • دستگاه فلزیاب LEOPARD 1000

فروش گنج یاب حرفه ای

دستگاه های حرفه ای را باید از یک کمپانی حرفه ای تهیه کنید. خصوصیات یک کمپانی حرفه ای این است که دستگاه های خودش را با ضمانت و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می کند. شاید برخی از دوستان این نکته را زیاد جدی نگیرند اما در نظر داشته باشید که هیچ کمپانی قدرتمندی در جهان وجود ندارد که محصولات خودش را بدون ضمانت ارائه کند.

در ضمن کمپانی حرفه ای دستگاه های خودش را تست می کند. شما می توانید با تست دستگاه قبل از خرید از صحت و قدرت دستگاه اطمینان بدست آورید. اشخاصی که در بازار دستگاه های بدون کیفیت را به عنوان دستگاه های خارجی می فروشند دستگاه های خودشان را به صورت حضوری تست نمی کنند.

نتیجه گیری

در نهایت باید بگوییم کمپانی آی کا پی وی تمام دستگاه های خودش را ضمانت می کند. و در ضمن می توانید دستگاه ها را قبل از خرید تست کنید. آموزش رایگان و ارسال به سراسر ایران هم از دیگر سرویس های این کمپانی به حساب می آید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های این کمپانی با شماره 09917579030 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید