خرید فلزیاب با گارانتی

خرید فلزیاب با گارانتی

خرید فلزیاب با گارانتی

خرید و استفاده از دستگاه های فلزیاب بدون گارانتی، حتی اگر حرفه ای ترین دستگاه های موجود نیز باشد؛ دارای ایراد و اشکال مهمی می باشد که به هیچ عنوان به هیچ کس توصیه نمی شود. خرید فلزیاب حتما باید با گارانتی باشد. چرا که دستگاه های فلزیاب در مکان ها و زمان های سختی بکار گرفته می شوند. به جد می توان گفت که کاوش ها در مکان های بیابانی و کوهستان ها و اغلب اوقات در گرم ترین زمان و یا سرد ترین زمان ممکن صورت می گیرد. حتی ممکن است استفاده از این دستگاه ها در زمان هایی صورت پذیرد که هوا با بارش باران و یا برف همراه باشد. به همین علت کیفیت دستگاه ها باید تا حد زیادی بالا باشد. با این وجود به دلیل حساسیت های سیستمی و ماهیتی که این ابزار ها دارند؛ وجود ضمانت و گارانتی ضرورت دارد.

خرید فلزیاب با گارانتی
خرید فلزیاب با گارانتی

آشنایی و خرید تعدادی فلزیاب خوب با گارانتی

آشنایی با فلزیاب HOXNE PLUS (هاکسن پلاس)

در ادامه دستگاه هاکسن را برای آشنایی بیشتر انتخاب کرده ایم و به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. این دستگاه فلزیاب یکی از نوآوری های زمان خود می باشد و یک شاهکار به تمام معناست. این سیستم کاوش حرفه ای از چهار سیستم حرفه ای پالسی، آنتن راداری، مگنومتر و تصویری  ترکیب و طراحی شده است. در مجموع این فلزیاب قدرت و قابلیت دستیابی به عمق 10، 20 و 12 متر را با استفاده از سیستم های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد.

بی شک این فلزیاب یکی از مهم ترین عاملین موفقیت کاوشگرانی می باشد که در زمان تولید این دستگاه از آن استفاده کرده است. قابلیت ارسال چندین سیگنال متفاوت برای ردیابی طلا، قابلیت تشخیص عمق اهداف با چندین روش، قدرت تفکیک حرفه ای بین فلزات مختلف از ویژگی ها و نقاط قوت این دستگاه حرفه ای می باشد. همچنین این دستگاه در قسمت تصویری خود؛ با استفاده از 8 سنسور تصویر برداری با کیفیت و قدرتمند مگنومتر؛ یکی از برترین ها در این عرصه می باشد. چرا که استفاده از این سنسور ها توانایی ارائه تصاویر بسیار واضح و دقیقی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید