خرید فلزیاب و طلایاب

خرید فلزیاب و طلایاب

خرید فلزیاب و طلایاب

دستگاه های طلایاب و فلزیاب یکی از مهم ترین دستگاه های کاوش گنج می باشد؛ از این رو خرید این دستگاه ها دارای رواج زیادی می باشد. فلزیاب ها و گنجیاب ها در انواع مختلف و مدل های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خرید این دستگاه ها؛ قیمت آنها می باشد. از این رو؛ می توان به جرات گفت که فاکتور و ملاک های خرید به طور کلی به سمتی رفته است که نمی توان بر اساس نیاز های واقعی؛ انتخاب های صحیحی داشت. چرا که تمامی ملاک ها؛ و معیار ها بر اساس فاکتوری اشتباه تعیین می شوند. کارشناسان و مراکز مشاوره زیادی در این عرصه وجود دارد که در صورت مراجعه به یک مکان صحیح؛ می توان به مراتب از این اشتباه؛ جلوگیری کرد.

خرید فلزیاب و طلایاب
خرید فلزیاب و طلایاب

چگونه می توان یک خرید فلزیاب و طلایاب موفق را تجربه کرد؟

همان طور که در سطر های بالا بیان کردیم؛ مهم ترین و بهترین راه خرید یک دستگاه فلزیاب؛ مراجعه به کارشناسان و متخصصین این عرصه خواهد بود. اما اگر شما از افرادی می باشید که در این عرصه دارای تجربه ای می باشید. به طور حتم از نحوه عملکرد برخی از دستگاه ها مطلع بوده و تا حدودی سیستم های کاوش دستگاه های فلزیاب را خواهید شناخت. برخی از مهم ترین قابلیت ها که برای کاوش در کشور ما نیز؛ بسیار ضروری می باشند؛ به عنوان مثال عبارتنداز؛ قابلیت نقطه زنی؛ قابلیت شعاع زنی؛ قدرت تفکیک خوب؛ عمق کاوش بالا؛ کیفیت تصاویر بالا در دستگاه های تصویری و برخی از موارد دیگر خواهد بود. بکار گیری این موارد در زمان خرید می تواند تا حد زیادی شما را در این اهداف یاری دهد.

از طرفی مطالعه در این موارد می تواند به افراد و کاوشگران مبتدی کمک زیادی داشته باشد. اما نکته مهمی که رعایت آن برای هر دو قشر مبتدی و حرفه ای ضروری و لازم می باشد؛ تست دستگاه در یک منطقه و محیط طبیعی می باشد. این موضوع به شما عملا؛ نحوه عملکرد دستگاه و صحت انتخاب شما را به نمایش خواهد گذاشت.

برخی از قوی ترین فلزیاب های موجود در بازار داخلی

  • فلزیاب KOMATSU A-U-2
  • فلزیاب ANTARES
  • فلزیاب AJM IMAGING
  • فلزیاب RICHEL M-40
  • فلزیاب COBRA ION
  • فلزیاب ZICCO X2
  • فلزیاب AUR 370

سیستم کاوش پالسی

یکی دیگر از مواردی که توجه به آن دارای اهمیت زیادی بوده و می تواند به شما در این مسیر کمک زیادی بکند؛ توجه و دقت به سیستم کاوش دستگاه فلزیاب خواهد بود. سیستم کاوش پالسی به دلیل سازگاری بالایی که با خاک کشور دارد؛ می تواند تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. البته این موضوع حتما در گرو استفاده صحیح از آن خواهد بود. پس تمرین و کسب تسلط را نیز؛ می توان از دیگر موارد مهم در این زمینه عنوان کرد. با ما در ارتباط باشید.

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید