خرید فلز یاب بوقی

خرید فلز یاب بوقی

خرید فلز یاب بوقی

موضوع مقاله امروز، خرید فلز یاب بوقی می باشد، با ما همراه باشید تا در این موضوع با شما عزیزان صحبت کنیم.

همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب بدون شک از قوی ترین ابزار هایی می باشند که در عرصه دفینه یابی و گنج یابی ساخته شده اند. هر دستگاه فلزیابی دارای کاربرد ها و قابلیت های مختلفی می باشد. یکی از موثر ترین و قوی ترین دستگاه های موجود، دستگاه های فلزیاب بوقی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از صدای بوق به کاوش می پردازند و با نزدیک شدن به اهداف صدای بوق قوی تر و بیشتر می شود. این دستگاه ها معمولا با استفاده از سیستم کاوش پالسی ساخته می شوند و قوی ترین دستگاه های بوقی نیز دستگاه هایی می باشند که با استفاده از این سیستم کاوش طراحی می شوند.

خرید فلز یاب بوقی
خرید فلز یاب بوقی

خرید برخی از قوی ترین فلز یاب های بوقی

  • فلزیاب DERAK 101,
  • فلزیاب AJM BUGLE,
  • فلزیاب COBRA XS,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب HOXNE,
  • فلزیاب AUR 370 PLUS

در بالا تعدادی از قوی ترین های این عرصه را به شما عزیزان معرفی کردیم. در این لیست می توان دو مورد از دستگاه های فلزیاب مکمل را نیز مشاهده کرد. این دستگاه ها با استفاده از چند سیستم کاوش حرفه ای و مورد نیاز طراحی می شوند.  فلزیاب AUR 370 PLUS و فلزیاب HOXNE هر دو محصول کمپانی آی کا پی وی می باشد. این دستگاه ها دارای قابلیت های زیادی می باشد که می تواند هر کاوشگری را با هر میزان تجربه، به موفقیت برساند. استفاده از متریال با کیفیت و سیستم های نوین راز موفقیت این دستگاه های فلزیاب و کمپانی تولید کننده آن می باشد.

به عنوان مثال می توان نام برد که فلزیاب هاکسن از سیستم های کاوش بوقی پالسی -آنتن راداری – اسکنر تصویری مگنتومتر- یون یاب طراحی و ساخته شده است. این سیستم ها به این دستگاه قابلیت کاوش و نفوذ تا عمق بوقی : 8 متر – عمق آنتنی 16 متر شعاع : 1500 متر اسکنر :8 متر را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید