خرید گنج یاب در لرستان

خرید گنج یاب در لرستان

خرید گنج یاب در لرستان یکی از مباحثی می باشد که امروزه در موتور های جستجو مانند گوگل بسیار جستجو می شود به همین منظور قصد داریم تا در این رابطه مقاله ای را بنویسیم تا شاید بتواند کمکی به کاوشگرانی که قصد خرید دستگاه گنج یاب دارد بکند. البته قبل از پرداختن به این موضوع اجاره دهید تا در مورد استان لرستان بیشتر بدانیم و مکان های باستانی آن ها بشناسیم.

خرید گنج یاب در لرستان
خرید گنج یاب در لرستان

آشنایی با استان لرستان :

لرستان یکی از استان های غربی ایران که دارای آب و هوایی بی نظیر که اکثر مناطق آن را رشته کوه البرز پوشانده است. بر اساس یافته‌های باستان شناسی این منطقه یکی از نخستین سکونت گاه‌های قدیمی بشر است و مفرغ لرستان از شهرت باستان‌شناسی زیادی برخوردار است. قبل از سکونت قوم ماد ها اقوا کاسی‌ها، الیپی‌ها، لولوبیان و عیلامی ها در لرستان ساکن بودند. لرستان به خاطر سابقه تاریخی که دارد یکی از مکان های گزدشگری و همچنین دارای گنج و دفینه های دوران های گذشته می باشد. در ادامه به برخی از آثار های باستانی و تاریخی آن اشاره خواهیم کرد.

  • مسجد جامع بروجرد
  • قلعه فلک‌الافلاک
  • مناره آجُری
  • پل آجری
  • غار کلماکره

از غار کلماکره چه می دانید؟

غار کلماکره یکی از بزرگترین گنج های پنهان در لرستان بوده که در شهر پل دختر قرار دارد. این غار در سال 1368 توسط یکی از شکارچیان محلی که به دنبال شکار بز کوهی بوده کشف شد که این مقدمه ای بر به تاراج رفتن گنجینه های پنهان شده در آن شد. اشیاء به غارت رفته از این غار شامل ریتون‌ها، بشقاب‌ها، پیکرک‌ها و بسیاری از انواع اشیاء بی‌نظیر است که اکنون در موزه‌هایی چون لوور، متروپولیتن و بریتیش میوزیوم به نمایش گذاشته ‌شده‌اند.

خرید گنج یاب در لرستان :

لرستان به خاطر سابقه تاریخی که دارد باعث شده تا کاوشگران و علاقه مندان به گنج یابی را جذب خود کند. شرکت IKPV تنها تولید کننده فلزیاب و گنج یاب پالسی با کیفیت در ایران می باشد که دارای نمایندگی در سراسر ایران می باشد. بنابراین اگر به دنبال دستگاه با کیفیت و کارامد هستید تا با آن به اهداف خود برسید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته یا به صورت حضوری به ادرس زیر مراجعه کنید.

شماره تماس : 09917579030  –  09120043750

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید