دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری

امروزه استفاده از دستگاه‌ های فلزیاب نسبت به یک دهه گذشته بسیار افزایش یافته است. زیرا این دستگاه ها روز به روز پیشرفته و مدرن می شوند و این باعث می شود تا کاوشگران بتوانند به راحتی هر چه تمام تر به کاوش خود ادامه دهند. تکنولوژی‌ هایی که در این دستگاه ها استفاده می شود پیشرفت چشمگیر صنعت فلزیابی را نشان می دهد. همان طور که می دانید در بازار دستگاه های مختلفی با تکنولوژی های متفاوتی وجود دارد هر یک برای اهداف خاصی طراحی و تولید شده است و در بازار فروش جهانی مشتریان خاص خود را دارند. یکی از مدل هایی که در بازار بسیار پر طرفدار می باشد و دارای فروش بالای است؛ دستگاه فلزیاب تصویری می باشد.

"<yoastmark

دستگاه فلزیاب تصویری چیست؟

فلزیاب های تصویری یک نوع پیشرفته از فلزیاب های موجود در بازار می باشند که با استفاده از سنسور های پیشرفته ای که دارند؛ می توانند زمین را اسکن کرده و لایه های زمین را به صورت تصاویر و گراف های رنگی سه بعدی در خروجی نشان دهد. البته برخی از این دستگاه ها این قابلیت را دارند که شکل و اندازه تقریبی هدف را نشان دهند. معمولاً این تصاویر دارای اعتماد ۶۰ درصدی هستند. به سیستم های تصویری ، فلزیاب اسکنر تصویری نیز گفته می شود. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که از تکنولوژی های خاص خود بهره می برند که هر یک مناسب فعالیت خاصی هستند.

معرفی انواع فلزیاب تصویری :

  • فلزیاب تصویری مگنومتر
  • فلزیاب تصویری جی پی آر
  • فلزیاب تصویری پالسی

فلزیاب های جی پی آر (GPR) یکی از بهترین دستگاه های تصویری موجود در بازار هستند کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار هستند. اما این دستگاه ها فقط برای فعالیت های زمین شناسی مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت کشف فلز را ندارند. دستگاه های مگنومتر عمق کاوش بسیار خوبی برخوردار هستند و از آن ها برای کشف اتاقک ، حفره ها ، تونل های زیر زمینی و … استفاده می کنند و دستگاه برخلاف فلزیاب جی پی آر فقط قابلیت کشف آهن را دارد. از بین دستگاه های گفته شده فقط فلزیاب تصویری می باشد که قابلیت تشخیص فلزات با ارزش مانند طلا را دارند و به خاطر نوع سیستم کارکردی که دارد از عمق کاوش بسیار بالایی برخوردار است و و در زمین های معدنی عملکرد عالی دارد.

نرم افزار دستگاه های تصویری :

همانطور که می دانید دستگاه های تصویری اطلاعات اسکن شده از زمین را در حافظه خود ذخیره و توسط نرم افزارهای خاصی داده ها را به صورت تصاویر سه بعدی با جزئیات کامل به اپراتور نشان می دهد. شما می توانید محیط اسکن شده را به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کنید و برای تشخیص بهتر مکان هدف؛ داده ها را تجزیه و ‏تحلیل کنید. یکی از از این نرم افزار ها که در بین کاوشگران بسیار محبوب می باشد و دارای کارایی بسیار خوبی است نرم افزار ویژوالایزر می باشد.

برخی از بهترین فلزیابهای تصویری ما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید