Depth-of-pulse-metal-detector.jpg

عمق فلزیاب پالسی

عمق فلزیاب پالسی

یکی از موضوعات مهم برای کاوش گنج و دفینه ، که برای بسیاری از کاوشگران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد میزان عمق کاوش فلزیاب است. فلزیاب ها دارای انواع مختلفی است که هر یک دارای عمق کاوش مشخصی می باشد. عامل اصلی در افزایش عمق کاوش ، کویل فلزیاب می باشد. همان طور که می دانید گنج یاب پالسی نسبت به دیگر سیستم ها از عمق کاوش بسیار بیشتری برخوردار می باشد و همین موضوع باعث استقبال کاوشگران ایرانی در این نوع سیستم ها شده است.

عمق فلزیاب پالسی
عمق فلزیاب پالسی

عمق فلزیاب پالسی :

فلزیاب های پالسی دسته ای از فلزیاب ها هستند که از تکنولوژی القاء پالسی برای پیدا کردن اهداف فلزی در زیر زمین استفاده میکنند. فاکتور های بسیاری در تعیین عمق کاوش موثر هستند. فاکتورهایی همچون جنس خاک ، تکنولوژی کارکرد فلزیاب ، کویل فلزیاب ، تنظیمات فلزیاب و … باعث کم و زیاد شدن عمق دستگاهها میشود. اندازه کویل تاثیر مستقیمی در عمق آن دارد. هرچه لوپ دستگاه بزرگ باشد عمق قابل دستری آن نیز بیشتر است. در گنج یاب های پالسی از کویل هایی با اندازه مختلفی مانند کویل یک در یک استفاده می شود. کویل های با اندازه های بزرگ حساسیت کمتری نسبت به مواد معدنی دارند و برای خاک معدنی ایران بسیار مناسب هستند.

بهترین گنج یاب های پالسی :

فروش گنج یاب پالسی :

فلزیاب و گنج یاب های پالسی پرفروش ترین و پرکاربردترین دستگاه ها در بازار داخلی می باشد. دلیل آن نیز عمق کاوش بالا و سازگاری باخاک های معدنی می باشد. فلزیاب های خارجی که مورد استقبال کاوشگران داخلی قرار دارند همگی دارای سیستم پالسی هستند. علاوه بر فلزیاب های خارجی ، گنج یاب پالسی ساخت داخل نیز که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند مورد استفاده کاوشگران قرار می گیرند. اگر به دنبال انواع دستگاه پالسی با گارانتی و ضمانت معتبر هستید می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید