فروش دفینه یاب

فروش دفینه یاب

با سلام خدمت تمام علاقه مندان و دوستداران حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره فروش دفینه یاب صحبت کنیم. دستگاه های گنج یاب در واقع فلزیاب های قدرتمندی هستند. که مجهز به سیستم های خاصی شده اند. پس برای اطلاع از این دستگاه ها با ما همراه باشید.

انواع فلزیاب

دستگاه های فلزیاب به صورت کلی می توانند فلزات را در محیط شناسایی کنند. اما دستگاه هایی که می توانند گنجیابی کنند مجهز به سیستم های خاصی هستند.

دو سیستم اصلی در دستگاه ها، سیستم وی ال اف و سیستم پالسی است. دستگاه هایی که از سیستم وی ال اف استفاده می کنند می توانند فلزات را در عمق کمتر از دو متر کاوش کنند. این دستگاه ها دفینه یاب نیستند چون بیشتر گنج های باستانی در عمق بالاتر از دو متر دفن شده اند.

اما سیستمی که می تواند دفینه ها را کشف کند سیستم پالسی است که می تواند در عمق های بالاتر از چهار متر هم کارایی مناسب و با ثباتی داشته باشد.

فروش دفینه یاب

تا این قسمت توضیح دادیم که تنها دستگاه هایی دفینه یاب هستند که از سیستم پالسی بهره می برند. اما این دستگاه ها خصوصیات ویژه ای هم دارند از جمله این ویژگی ها می توانیم به ثبات عملکرد آنها اشاره کنیم.

بسیار مهم است که دستگاه دفینه یاب ثبات داشته باشد. چون دستگاه ما باید در زمین های متفاوت با آلودگی های گوناگون کارایی داشته باشد. دستگاه های حرفه ای این ثبات را دارند و می توانند در هر شرایط یکسان عمل کنند.

ویژگی دیگر دستگاه های گنجیاب این است که می توانند فلزات با ارزش از کم ارزش را تفکیک کنند. در این دستگاه ها ما فرکانس را روی فلز خاصی مانند طلا قرار می دهیم و دستگاه ما فقط همان فلز را در محیط شناسایی می کند.

البته دستگاه های نقطه زن قدرتمند می توانند عمق کاوش را هم تخمین بزنند. یعنی زمانی که به هدف می رسند نشان می دهند آن هدف در چه عمقی قرار دارد.

اما غیر از نکات گفته شده ما می توانیم از سیستم های مکمل و کمکی هم در کنار دستگاه نقطه زن بهره ببریم که کار کاوش را بسیار ساده تر و دقیق تر می کند. دستگاه هایی که از چند سیستم بهره می برند را فلزیاب مکمل می نامیم که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

گنجیاب مکمل

دستگاه های مکملی که می توانند در این کار به ما کمک کنند مانند ردیاب، یون یاب یا اسکنر های تصویری و یا دسته سنسور های ایستاده، بسیار کارآمد هستند اما باید در جای مناسب از آنها بهره ببریم و اگر کاوشگری بتواند به خوبی از قدرت این دستگاه ها بهره ببرد بسیار به موفقیت نزدیک است. در این مقاله چند تا از اصلی ترین مکمل ها را بررسی می کنیم.

ردیاب

ردیاب ها یا فلزیاب های آنتن راداری در واقع دسته آنتن هایی هستند که می توانند به دو صورت خوراک خور و فرکانسی عملکرد مناسبی داشته باشند. این دسته ها در محیط های باز کارایی دارند و می توانند در محیطی بین هزار تا دو هزار متر مربع را کاوش کنند و اپراتور را تا نزدیکی هدف ببرند.

در سیستم خوراک خور فلزیاب های آنتنی ما دو قطعه از یک فلز خاص مانند طلا را در محفظه های پشتی دسته ها قرار می دهیم و منتظر چرخش دو دسته به سمت هدف می شویم.

در این ردیاب ها مهم است که فلز خوراکی شما هم عیار باشد. یعنی اگر در یک محفظه از طلای 18 عیار استفاده کردید در دیگری از 24 عیار استفاده نکنید.

در سیستم فرکانسی دسته ها به دستگاه مادر متصل می شوند. ما از طریق ولوم سنس، دستگاه را روی فلزی مانند طلا تنظیم می کنیم و دسته ها را در دست می گیریم و منتظر می مانیم تا به سمت هدف چرخش کنند.

اسکنر

اسکنر ها همان ابزار هایی هستند که می توانند یک فلزیاب ساده را به دستگاه تصویری تبدیل کنند. آنها تصاویر سه بعدی یا دو بعدی از لایه های زمین را به دست کاوشگران می رسانند و می توانند در گنجیابی کارایی بسیار زیادی داشته باشند.

سیستم های اسکنر از سنسورهایی به نام مگنومتر درست می شوند. این سنسورها در یک جعبه کنار هم قرار می گیرند و به برد فلزیاب متصل می شوند. این جعبه را به دسته لوپ متصل می کنیم و از روی زمین به صورت حرکت زیک زاک عبور می دهیم. و تصاویر اسکن شده را به صورت لایو یا عکسبرداری شده مشاهده خواهیم کرد.

یو یاب

دسته های یون یاب هم دسته هایی هستند که می توانند گاز های طلا را به راحتی دریافت کنند و کاوشگران را به سمت آن راهنمایی کنند. این دسته ها در غار ها و محیط های بسته می توانند کارایی بالایی داشته باشند و اگر دفینه ای در پلمپ باشد به سادگی آن را پیدا می کند.

نتیجه گیری

در نهایت باید بگوییم که دفینه یاب ها بر اساس قدرت و توانایی هایی که دارند ارزش گذاری می شوند. فروش دفینه یاب بر اساس این نکته است که دستگاه مورد نظر شما یک گنج یاب مکمل است یا یک دستگاه تک کاره و همچنین برد آن چقدر قدرتمند است و برای ساخت آن چه متریالی استفاده شده است.

البته این ها در مورد کمپانی های معتبر مانند آی کا پی وی صدق می کند. و افراد سود جو هم در بازار هستند که با نام دستگاه های خارجی معروف، دستگاه های بی کیفیت چینی را به بازار ارائه می کنند.

اما کمپانی آی کا پی وی تنها دستگاه های تولید خودش را به بازار می فرستد. تمام دستگاه های این کمپانی دارای یک برد اختصاصی ساخت کشور آلمان هستند و سایر تجهیزات هم در کشور خودمان تولید می شود.

فلزیاب های آی کا پی وی با ضمانت نامه کتبی و گارانتی معتبر ارائه می شود. شما می توانید برای مشاوره رایگان درباره مدل های مختلف دستگاه ها و نوع ارسال و عملکرد آنها

با شماره 09917579030-09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید