فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری :

همانطور که میدانید فلزیاب ابزاریست که قادر می باشد اشیاء فلزی دفن شده در زیر خاک را کشف کند. اما هر دستگاهی دارای قابلیت ها و سیستم کاری خود می باشد. اما فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند و البته نمی توان به صورت صد درصد به تصاویر ارائه شده اعتماد کرد. این فلزیاب ها اطلاعات اسکن شده را به صورت تصاویر سه بعدی در اختیار کاوشگر قرار می دهد که باعث تجزیه و تحلیل بهتر اطلاعات می شود.

فلزیاب تصویری ارزان قیمت
فلزیاب تصویری ارزان قیمت

نحوه کارکرد فلزیاب تصویری :

فلزیاب تصویری از سیستم مگنومتر یا جی پی ار بهره می برند که باعث ارائه تصاویر با کیفیت و سه بعدی اطلاعات دریافتی از زمین می شود. نرم افزاری که اکثر فلزیاب های تصویری از آن برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کند نرم افزار ویژوالایزر می باشد. فلزیاب های تصویری که دارای نمایشگر جهت نمایش اطلاعات اسکن شده هستند ، دید بهتری از هدف را به کاوشگر می دهند و در تصمیم گیری آن کمک شایانی می کند. البته مسئله باید به آن توجه کنید این است که تصویری بودن یک فلزیاب دلیل بر خوب بودن نیست زیرا تصویری بودن یک دستگاه فقط یک قابلیت اضافی می باشد.

فلزیاب تصویری ارزان قیمت :

همانطور که می دانید قیمت گذاری فلزیاب ها بستگی به عواملی مانند کیفیت و کارایی ، قابلیت ها ، شرکت سازنده و … دارد. اما فلزیاب های تصویری به خاطر قابلیت ها و امکاناتی نسبت به دیگر دستگاه ها ارائه می دهد دارای قیمت بالاتری می باشند. شرکت هایی در سطح بین المللی وجود دارند که در زمینه فلزیاب های تصویری فعالیت میکنند و یکی از آن ها شرکت IKPV می باشد. محصولات تصویری این شرکت دارای کیفیت و راندمان کاری بالایی است اما بخاطر عدم مشکلات وارداتی نسبت به نمونه های خارجی از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند. بنابراین اگر به دنبال یک مرکز فروش فلزیاب تصویری ارزان قیمت هستید ، لیست قیمت فلزیاب ما را مشاهده کرده و جهت خرید هر دستگاهی با کارشناسان فروش ما با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید