فلزیاب خارجی اصل

فلزیاب خارجی اصل

فلزیاب خارجی اصل

دنیایی که در آن قرار داریم عصر پیشرفت تکنولوژی می باشد و بدون شک این پیشرفت را در محصولات تولیدکنندگان فلزیاب خارجی اصل نیز مشاهده کرده اید. کمپانی هایی که برای پیروزی و موفقیت در بازار جهانی از بروزترین فناوری ها در ساخت فلزیاب و گنج یاب های خود استفاده می کنند. اکثر این کمپانی های از سیستم VLF در ساخت دستگاه های خود بهره می برند و دلیل اصلی آن نیز نوع کاربری که این دستگاه ها در کشور های اروپایی دارند زیرا سیستم های VLF عمق کمتری را میزنند. 

فلزیاب خارجی اصل
فلزیاب خارجی اصل

برترین تولیدکنندگان فلزیاب خارجی اصل :

شرکت های خارجی زیادی هستندکه در عصه فلزیابی فعالیت می کنند ولی فقط تعداد اندکی هستند که توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت و کارآمد در بازار جهانی به شهرت برسند. کمپانی هایی مانند فلزیاب گرت آمریکا ، ماینلب استرالیا ، فیشر آمریکا ، لورنز آلمان ، نوکتا ترکیه ، او کا ام آلمان ، فلزیاب وایتس را می توان از بزرگترین و برترین تولید کنندگان دستگاه فلزیاب خارجی دانست. این کمپانی ها توانسته اند با بالابردن کیفیت و کارایی محصولات خود نبض بازار جهانی را در دست گرفته و رضایت کاوشگران را جلب نمایند.

برخی از برترین فلزیاب های خارجی :

فروش فلزیاب خارجی اصل :

بخاطر محدودیت های قانونی که در داخل کشور وجود دارد واردات فلزیاب های خارجی از راه قانونی با مشکلاتی روبرو است. بنابراین دستگاه هایی که توسط اشخاص در بازار داخلی بفروش می روند از قیمت بالایی برخوردارند هستند و همچنین ممککن است جعلی یا تقلبی نیز باشد. به همین دلیل اگر قصد خرید فلزیاب خارجی اورجینال را دارید حتما از شرکت های تولید کننده فلزیاب در داخل ایران خریداری کنید تا در دام افراد کلاهبردار نیوفتید. شرکت IKPV بزرگترین تولید کننده دسنگاه گنج یاب در ایران می باشد که علاوه بر ساخت دستگاه های باکیفیت و کارامد در زمینه واردات قانونی محصولات برند های خارجی مانند فلزیاب گرت ، فیشر ، ماینلب ، او کا ام ، وایتس ، لورنز و … فعالیت می کند. 

 

آدرس دفتر مرکزی فروش : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید