فلزیاب Bounty Hunter | فلزیاب بانتی هانتر

فلزیاب Bounty Hunter | فلزیاب بانتی هانتر

فلزیاب Bounty Hunter | فلزیاب بانتی هانتر

فلزیاب های بانتی هانتر با کیفیت بالا، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند. شرکت فلزیاب IKPV با شماره 09917579030 فروشنده فلزیاب Bounty Hunter و لوازم جانبی فلزیاب ، گنج یاب ، فلزیاب امنیتی و هر چیزی که برای کار با فلزیاب نیاز دارید می باشد.

فلزیاب Bounty Hunter
فلزیاب Bounty Hunter

شرکت فلزیاب Bounty Hunter ( فلزیاب بانتی هانتر )

این کمپانی واقع در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین نقطه کشور آمریکا تولید کننده دستگاه های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب یکی از پیشروترین و نوآورترین شرکت ها در این زمینه می باشد. کمپانی های آمریکایی همیشه دارای محصولات باکیفیتی بوده و در بازار جهانی توانسته اند با ارائه دستگاه های با کارامد رضایت کاوشگران را جلب کنند. بیشتر فلزیاب های آمریکایی دارای سیستم VLF هستند که در خاک ایران کارایی زیادی ندارند.

برخی از محصولات شرکت Bounty Hunter آمریکا

معرفی فلزیاب FISHER FAST TRACKER

 

شرکت فلزیاب IKPV

شرکت فلزیاب IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید فلزیاب ، فروش فلزیاب ، اجاره فلزیاب و گنج یاب ایرانی و خارجی آماده ارئه خدمات به مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور می باشد.

فروش فلزیاب در نمایندگی فلزیاب تهران

کمپانی معتبر فلزیاب IKPV تمام محصولات طلایاب خود را با قیمت مقرون به صرفه، آموزش رایگان، 1 سال سال گارانتی معتبر، 10 سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ارائه می دهد و طیف وسیعی از دستگاه های فلزیاب بانتی هانتر و فلزیاب های دیگر با توجه به نیاز های شخصی شما تامین می کند. قیمت های ما تضمین شده و بسیار رقابتی است، بنابراین شما با خیالی راحت بهترین خرید فلزیاب را انجام می دهید. شماره تماس 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید