فلزیاب Quest Pro در ساحل

فلزیاب Quest Pro در ساحل

فلزیاب Quest Pro در ساحل

گنج یاب Quest Pro محصول 2018 آمریکا یکی از جدیدترین دستگاه های فلزیاب ضدآب (تا 6 متر / 20 فوت) است. یکی از جالبترین ویژگی های فلزیاب Quest Pro تکنولوژی بلوتوث است که می تواند به تلفن همراه شما متصل شود و از نرم افزار رایگان QuestGo استفاده کند. این نرم افزار نقشه مکان هایی که در آنجا کاوش کرده اید را دسته بندی می کند. همچنین این فلزیاب دارای هدفون بی سیم می باشد، بنابراین شما می توانید صدای هشدار هدف های شناسایی شده را به اتصال به بشنوید.

فلزیاب Quest Pro در ساحل
فلزیاب Quest Pro در ساحل

ما تصمیم گرفتیم این فلزیاب را در ساحل Cocoa شرق فلوریدا آزمایش کنیم. دستگاه فلزیاب را نزدیک به یک فروشگاه معروف گشت گذار راه اندازی می کنیم و کار را شروع می کنیم. حتی در ساعت 8:30 صبح، چندین گروه از مردم وجود داشت، اما هنوز هم برای شکار گنج گمشده در ساحل فرصت وجود داشت.

شن خشک ساحل

از عملکرد فلزیاب Quest Pro در شن و ماسه خشک هیچ تردیدی وجود نداشت. هدف ها به آسانی شناسایی حتی با وجود سیگنال های آلوده در محیط. اولین هدف یک چاقو با صدای بلند . به آسانی پیدا شد. ما به شناسه هدف توجهی نکردیم، بنابراین نمی توانیم طیف وسیعی را دنبال کنیم. با این حال یکی از این موارد، بین 81 و 86 را نشان داد و در مرحله دوم نشانگر عمق را نشان داد و معلوم شد که یک بطری فلزی است. حرکت در امتداد سیگنال بعدی در حدود دو فوت بود و همانند آخرین هدف، فهمیدیم که یک بطری فلزی دیگر است. به هر حال ما آن را حفاری کردیم. پس از حفاری مشخص شد که هدف یک سکه 10 سنتی بوده.

فلزیاب Quest Pro در ساحل
فلزیاب Quest Pro در ساحل

شن مرطوب ساحل

هنگامی که فلزیاب Quest Pro در ساحل مرطوب منتقل شد، فلزیاب کمی نا متعادل بود، بنابراین دوباره تنظیمات بالانس زمین را انجام دادیم. پس از آن، تنها زمانی که صدا تولید شد و هدفی نبود کویل را به زمین متصل کرده بودیم. این هدف ها فقط در شن و ماسه خشک پیدا شدند – شما نیاز دارید از نوسانات خود در شن مرطوب ساحل مراقبت کنید.

برخی از محصولات شرکت فلزیاب Quest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید