فلزیاب QUESTPRO

فلزیاب QUESTPRO ساخت امریکا

فلزیاب QUESTPRO ساخت امریکا

آمریکا که در شهر Irvine کالیفرنیا قرار دارد. این کمپانی آمریکایی سازنده انواع و های به روز در دنیا است که با تکنولوژی بالای خود توانست است سهم بزرگی از بازار مصرف را در اختیار بگیرد. طراحی خاص و کیفیت بالای محصولات این کمپانی فلزیاب باعث تفاوت بارز با دیگر محصولات کمپانی های دیگر شده است .

این شرکت فلزیاب با راه اندازی و طراحی یک آپلیکشن مخصوص این امکان را برای کاربران خود ارائه می دهد تا در هر نقطه از دنیا که باشند بتوانند فعالیت های کاووشی خود را دنبال کنند.

فلزیاب QUESTPRO

از تولیدات این شرکت فلزیاب می توان به دستگاه فلزیاب QUESTPRO نام برد که یک دستگاه کاملاً ضد آب است و می تواند تا عمق 5 متری از آن استفاده کرد. همچنین دارای سه فرکانس مختلف (5 ، 13 و 20) KHz می باشد. این دستگاه فلزیاب آمریکایی دارای هدفون های بی سیم با کیفیتی است که باعث شده بتوانید کوچکترین سیگنال ها را هم متوجه بشوید و کاووش کنید.از ویژگی های دیگر دستگاه فلزیاب QUESTPRO  به وزن بسیار کم آن می شود اشاره کرد و همچنین دارای بالانس اتوماتیک و دستی زمین که می توانید کاووش لذت بخشی را با آن تجربه کنید

فلزیاب QUESTPRO
QUESTPRO

گوشه ای از خصوصیات فلزیاب QUESTPRO

  • دارای چند فرکانس عملکرد
  • طراحی تنظیم طول  و مناسب با قد کاووشگر
  •  باطری بسیار قوی Li-Po با ظرفیت ۲۰۰۰ MA و با نگهداری شارژ بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت
  • دارای کویل های  کاملاً ضد آب
  • دارای 5 MOOD گوناگون کاووش
  • دارای نمایشگر LCD با کیفیت به همراه چراغ LED برای کار در شب و محیط های کم نور
  • دارای وزن بسیار سبک 1،35 کیلوگرمی و قابل حمل
  • دارای طراحی بالانس اتوماتیک و دستی زمین

توضیحات انگلیسی 

Quest PRO Metal Detector with 11 x 9″ RaptorS TurboD and 9.5 x 5.5 BladeS Search Coils, Wire Free Pro Headphones, Magnetic USB Charge Cable, Audio Adaptor, Screen Protector, Rod Set, Armrest, Camouflage Pouch, and Quest Stickers.
The Quest PRO metal detector is a fully submersible, underwater metal detector (up to 5 M/16 ft). Features built-in Bluetooth Module for smart device
connection to track and map your quests with the free downloadable QuestGo App!

فلزیاب کرمانشاه | فلزیاب تهران | فلزیاب شیراز

برای تهیه فلزیاب QUESTPRO می توانید به نمایندگی فلزیاب تهران ، فلزیاب شیراز و فلزیاب کرمانشاه مراجعه کنید و با شماره تلفن 09120043750 تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید برای ارتقاء فلزیاب؛ اجاره فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و یا تعویض فلزیاب هم به شرکت IKPV  مراجعه نمایید .و از خدمات گسترده این شرکت معتبر استفاده کنید . تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد که شما می توانید با خیالی راحت از خرید خود لذت ببرید.

شماره تلفن جهت تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید