فلز یاب آنتنی

فلز یاب آنتنی

فلز یاب آنتنی

فلزیاب ها در کشف و ردیابی گنج دارای کاربرد زیادی می باشند. این دستگاه ها دارای انواع و مدل های مختلفی می باشند. یکی از قوی ترین و معروف ترین دستگاه های موجود در کشور؛ فلز یاب های آنتنی می باشد. این دستگاه ها اغلب موارد در محیط های بزرگ و وسیع و زمانی که منطقه دقیق اهداف مشخص نمی باشد مورد استفاده قرار میگیرد. این ابزار های قدرتمند به راحتی می توانند محیط های وسیع را به مناطقی کوچک تبدیل کنند. کاهش زمان کاوش از مهم ترین قابلیت های این دستگاه ها می باشند.

فلز یاب آنتنی
فلز یاب آنتنی

برخی از قوی ترین فلز یاب های آنتنی

  • فلزیاب گلدن وین,
  • فلزیاب دی ام اف وای,
  • فلزیاب دراک 102,
  • فلزیاب ای جی ام 13300,
  • فلزیاب زیکو ایکس 1,
  • فلزیاب ای یو آر 370,
  • فلزیاب اچ اس 366

از دیگر قابلیت های این دستگاه ها می توان به قدرت تفکیک خوب و عمق زنی بالای آنها اشاره کرد. همچنین قدرت نقطه زنی این دستگاه ها زبانزد خاص و عام می باشد. استفاده از این دستگاه ها هرچند یک نیاز نمی باشد؛ اما بهره بردن از یک فلزیاب آنتنی در کاوش ها می تواند در کاهش هزینه ها و زمان کاوش و همچنین افزایش راحتی در کاوش تاثیر زیادی داشته باشد.

مرکز خرید فلزیاب

مراجعه به مراکز معتبر خرید و فروش فلزیاب همواره یکی از راهکار هایی می باشد که کارشناسان برای خرید یک فلزیاب خوب؛ به کاوشگران توصیه می کنند. مراکزی که محصولات با کیفیتی را به فروش می رسانند. محصولات خود را با گارانتی و پشتیبانی عرصه کرده و آموزش های مورد نیاز اپراتوران را به رایگان ارائه می دهند. از طرفی دنیای فلزیاب ها بسیار پیچیده و تخصصی می باشد. انتخاب یک محصول نیازمند کسب تجربه زیادی می باشد. به همین دلیل باید از افراد و کسانی مشورت و کمک دریافت کنید که دارای تخصص های کافی و لازم باشند. با ما جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید.

09917579030

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید