فلز یاب بوقی

فلز یاب بوقی

فلز یاب بوقی

خرید و فروش فلزیاب (فلز یاب بوقی) در شهر ها و کشور های باستانی همانند کشور ما دارای رونق زیادی می باشد. دستگاه های فلزیاب یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار های کاوش دفینه و گنج می باشد. کشور ما دارای دفینه های باستانی زیادی می باشند.

فلز یاب بوقی
فلز یاب بوقی

عمق بالای دفینه ها باعث شده است تا هر دستگاهی قادر به فعالیت در کشور ما نباشند و البته باید نوع و جنس خاک معدنی آن را نیز در نظر گرفت؛ چرا که تاثیر زیادی بر عملکرد دستگاه ها دارند. کاوش با فلزیاب های خارجی به طور کلی در کشور ما دارای نتیجه مطلوبی نیستند چرا که به دلیل استفاده از سیستم کاوش وی ال اف؛ دارای عمق کاوش مفید و مناسب دفینه یابی نمی باشند. دفینه ها در کشور به دلیل عمر بالا در عمق های بالای 2 و 3 متر قرار دارند. فلز یاب بوقی یکی از ابزار هایی می باشند که به استفاده از سیستم سازگار و قدرتمند پالسی طراحی و ساخته می شوند. به همین دلیل این دستگاه ها یکی از قوی ترین دفینه یاب های موجود در کشور می باشند.

فلز یاب بوقی چیست ؟

اولین سوالی که به طور قطع در ذهن هر خواننده و کاوشگری شکل می گیرد؛ این موضوع می باشد که این دستگاه ها چیستند؛ در پاسخ باید بگوییم که این ابزار ها نوعی از فلزیاب ها می باشند که از سیستم محبوب پالسی برای ردیابی اهداف استفاده می کنند. این دستگاه ها ساده ترین شکل فلزیاب می باشند که رابط کاربری و طرز استفاده ساده و عوام پسندی دارد.

این دستگاه ها با استفاده از ارسال پالس هایی به صورت مدام به عمق زمین و برگشت و تجزیه و تحلیل آن ها از وجود اهداف مطلع می شوند. که در نهایت با استفاده از صدای بوق به کاوشگر وجود دفینه و هدف را اطلاع می دهند. این دستگاه ها معمولا دارای عمق کاوش بالا؛ قدرت تفکیک قدرتمند و سیستم نقطه زنی دقیقی دارند که دارا بودن این ویژگی ها باعث شده است کاملا مناسب کاوش گنج در کشور باشند.

برخی از قوی ترین گنجیاب های بوقی اصل

  • فلزیاب TORNADO,
  • فلزیاب COBRA XS,
  • فلزیاب AJM BUGLE,
  • فلزیاب AJM 13300,
  • فلزیاب DERAK 102,
  • فلزیاب PV 5000,
  • فلزیاب HS366

 

09917579030

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید