قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب

سلام خدمت همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم درباره  دستگاه فلزیاب و قیمت دستگاه فلزیاب در بازار داخلی بپردازیم و با هم ببینیم چه عواملی و افزایش کاهش قیمت دستگاه ها تاثیر گذار هستند.

در این بازار، هر کاوشگری با توجه به بودجه خود به دنبال گنج یاب مناسب می باشد. اما این نکته که چه عواملی در قیمت دستگاه فلزیاب موثر است پرسشی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

قیمت دستگاه فلزیاب
قیمت دستگاه فلزیاب

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه فلزیاب :

  • در بحث قیمت دستگاه فلزیاب دو نکته اصلی باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی این است که دستگاه های ما دارای چه کیفیتی هستند. و بر چه اساس قیمت گذاری می شوند.
  • برای پاسخ به سوالات فوق باید ذکر کنیم که ما نمی توانیم از دستگاه های خارجی به صورت قانونی بهره ببریم چون ورود آنها به کشور ممنوع است و اگر هم وارد شوند نمی توانیم از خدمات پس از فروش و گارانتی های آن استفاده کنیم.
  • اما در ایران کمپانی آی کا پی وی توانسته دستگاه هایی با معیارهای جهانی و قدرت کاوش بالا تولید کند. دستگاه های این کمپانی همگی با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.
  • نکته دیگر در این زمینه قیمت گذاری است که بیشتر به تعداد سیستم های موجود در یک دستگاه بستگی دارد. دو دسته دستگاه فلزیاب وجود دارد یکی دستگاه های تک کاره یا همان نقطه زن و یکی هم دستگاه های مکمل یا سیستم های چند کاره.
  • سیستم های مکمل هم که در دفینه یابی کارایی زیادی دارند می توانند هر کدام قیمت جداگانه داشته باشند اما اگر یک دستگاه مانند بست پرو را از کمپانی آی کا پی وی تهیه کنید تمام سیستم های مکمل گنج یابی به همراه یک فلزیاب نقطه زن قدرتمند با قیمتی بسیار مناسب تهیه می کنید.

رقابت بین تولید کنندگان دستگاه فلزیاب :

رقابت در بازار همیشه وجود داشته و تولید کننده دستگاه گنجیاب برای اینکه بتوانند فروش بیشتری بازار داشته باشند از رقابت با دیگر تولید کنندگان عقب نیفتند سعی می کنند دستگاه هایی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند. وقتی رقابت درست بین تولیدکنندگان وجود داشته باشد می توان این نوید را داشت که قیمت محصولات رو به کاهش باشد.

اما متأسفانه برخی افراد سود جو وارد بازار شده اند و دستگاه های بی کیفیت و تقلبی را به عنوان دستگاه های معروف خارجی به بازار ارائه می کنند. کیفیت این دستگاه ها و اختلاف آنها با دستگاه اصلی مانند اختلاف گوشی های چینی تقلبی و آیفون های اصلی است.

پس حتمأ از کمپانی معتبر خرید کنید تا در دام افراد فرصت طلب و کلاهبردار گرفتار نشوید. این کار می تواند به راحتی سرمایه شما را تضمین کند.

ساختار بازار فروش فلزیاب :

منظور از ساختار بازار، تعداد شرکت‌ هایی است که در حال تولید دستگاه طلایاب هستند. یعنی اگر تعداد تولید کنندگان در بازار داخلی زیاد باشد و به نسبت تقاضایی که می شود باعث کاهش قیمت یک محصول می‌ شود.

اما اگر تعداد تولید کنندگان دستگاه فلزیاب در بازار داخلی کم باشد این خود باعث افزایش قیمت دستگاه فلزیاب خواهد شد. بنابراین یکی از عوامل که باعث ثبات بازار می شود وجود تولیدکنندگان زیاد یک محصول می باشد.

قیمت و نوسانات بازار ارز :

همانطور که می دانید یک بحث اصلی در قیمت دستگاه های طلایاب این است که اکثر قطعات الکترونیکی در ایران وارد میشوند و با نوسان قیمت ارز در ایران قیمت تمام شده این قطعات نیز افزایش پیدا میکند و باعث بالا رفتن قیمت دستگاه گنج یاب می شود.

زیرا قطعات و دستگاه هایی که که وارد می شوند همگی با قیمت روز دلار وارد می‌ شوند و به خاطر بی ارزش بودن ریال نسبت به دلار، قیمت نهایی اجناس وارد شده بسیار بالا می باشد.

ولی اتفاق باعث افزایش قیمت دستگاه ها در بازار داخلی شده اند. اما باید این را در نظر بگیریم که کمپانی هایی مانند آی کا پی وی که حداقل لوازم دستگاه ها را از خارج وارد می کنند از ثبات قیمت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند.

نتیجه گیری :

قبل از هر اقدامی، تحقیق کنید. شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و لیست قیمت تمامی محصولات شرکت را مشاهده کرده و انواع فلزیاب ارزان قیمت ، فلزیاب تصویری و فلزیاب بوقی را مشاهده و با دیگر کمپانی ها مقایسه کنید.

تمامی فلزیاب هایی که مشاهده می کنید دارای گارانتی معتبر یکساله و خدمات پس از فروش هستند. بنابراین می توانید با خیال آسوده فلزیاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت خرید آن با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09917579030  –  09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید