قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری | قیمت گنج یاب تصویری

فلزیاب ها با توجه به قابلیت ها و کیفیتی که ارائه میدهند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. امروزه کمپانی زیادی هستند که در زمینه فلزیابی فعالیت می کنند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی این کمپانی ها در تلاش هستند تا محصولاتی با کیفیت بالا و با قیمت رقابتی به بازار عرصه کنند. البته فاکتور های زیادی در قیمت یک دستگاه گنج یاب تاثیر دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت فلزیاب تصویری
قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری خارجی و ایرانی

همان طور که گفتیم عوامل مختلفی در قیمت یک فلزیاب تاثیر گذار می باشد که به مهترین که اشاره خواهیم کرد. البته نکته قابل توجه این است که مسئله قیمت فلزیاب در ایران کاملا متفاوت می باشد.

  • عمق کاوش و قدرت تفکیک
  • شرکت سازنده
  • کشور سازنده

همان طور که می دانید مهم ترین عامل که باعث افزایش قیمت یک دستگاه فلزیاب می شود عمق کاوش و قدرت تفکیک دستگاه می باشد. قطعا دستگاهی که بتواند عمق بیشتری را کاوش کند مشتریان بیشتری دارد و کاوشگران نیز به دنبال فلزیابی هستند تا بتوانند عمق بیشتری با قدرت تفکیک بالایی داشته باشند. فاکتور تاثیر گذار بعدی که می توان در قیمت فلزیاب دخیل باشد شرکت سازنده است. دلیل این که محصولات برخی کمپانی ها از قیمت بالاتری نسبت به دیگر کمپانی برخوردارند ، کیفیت و کارایی محصولات می باشد. شرکت هایی مانند Minelab , OKM , GARRETT ,Lorenz , Whites به خاطر ارائه محصولات با کیفیت و با راندمان بالا در بین کاوشگران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز: شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی       شماره تماس : 09917579030

مسئله بعدی در این فاکتور ، کشور سازنده دستگاه می باشد که در بین کشور های تولید کننده گنج یاب و فلزیاب کشور آلمان ، آمریکا و استرالیا از اعتبار بالایی برخوردار هستند. دلیل این محبوبیت و اعتبار جهانی تولید با کیفیت ترین محصولات در هر زمینه ای و همچنین رضایت مردم از کالاهای ساخت این کشور ها می باشد می باشد. بنابراین اگر به دنبال قیمت فلزیاب تصویری ، فلزیاب خارجی یا فلزیاب ایرانی هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران تماس بگیرید تا از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

برخی از برترین فلزیاب های تصویری ایرانی

برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب شرکت IKPV کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید