مفهوم مقبره های ساختگی

مفهوم مقبره های ساختگی در دفینه یابی و مقبره ها در تومولوس

مفهوم مقبره های ساختگی در دفینه یابی

مفهوم مقبره های ساختگی در دفینه یابی یکی از روش های معروف اختفاء مقبره های ساختگی در گنج یابی هستند.از آنجا که در قسمت مقبره ها به اندازه کافی به آنجا پرداختیم،در اینجا تنها نظرش را به این نکته جلب می کنیم: جوامع ارمنی و راهزنان به خاطر اطلاعاز ضعف مسلمانان در خصوص قبر و مزارها، پول و اموال خود را در این محل ها دفن کردهو بعدا برای باز پس گیری مراجعت می نمودند.به همین خاطر این قبرها را به شکل های مختلف درست می کردند.همچنین به خاطر وجود فرهنگ بد و آباد در فرهنگ مردمان ما، نام های افراد مقدس را بر روی مزارها نهاده به حفظ آنها کمک می کردند.

در مورد این قبرها نیز باید دقت کنید.امکان دارد قبر یک مسلمان به اشتباه تخریب گردد.بهترین کار این است که پس از تحقیقات لازم در خصوص قبر بودن یا نبودن آن و احتمال وجود خزانه در قبر قلابی اقدام نمایید.برای کار در این محل باید مجوز داشته باشید. قبرهای قلابی معمولا دراز بوده با قبل هها هماهنگ نیستند.صندوق های ساخته شده برای قبرها با توجه به عظمت فرد آرمیده دراز ساخته شده اند.نباید این قبرهای دراز با قبرهای قلابی دراز در اراضی اشتباه گرفته شود.

مقبره های ساختگی در دفینه یابی
مقبره های ساختگی در دفینه یابی

مفهوم مقبره های ساختگی در دفینه یابی و مقبره ها در تومولوس

تومولوس ها مقبره هستند و کاربرد ديگري ندارند .در طراحي تومولوس ها از يک پلن يا نقشه اي خاص استفاده شده که اين نقشه ها بيشتر بر اساس کواکب ، لانه حيوانات الگوبرداري شده .معمولا اکثر تومولوس ها داراي يک راه ورودي هستندکه با متراژهاي مختلف از تپه به تپه راه دارد.نکته مهم اين مطلب اينه که همه تومولوس ها دست سازندو از هر جايي سوراخ کنيد به يک چيدمان ميرسيد و فکر ميکنيد از اونجا بايد وارد شويد .

در صورتي که قبلا اصلا تپه ايي نبوده .فقط زمين صاف بوده حدود 10 الي 15 متر حالا کمتر بيشتر بسته به اهميت مرده زمين را سوراخ ميکردند و جنازه يا جنازه ها را دفن ميکردند با اموال در اتاق يا اتاقکهاي مختلف و بعد از پلمپ اتاق پر مي کردند و به سطح زمين مي آمدند .و روي آن مکان يک تمولوس مي ساختند .و يک قاعده تقريبا کلي در خصوص تومولوس اسنه که به عمق مقبره دقيقا معاد ارتفاع تمولوس از سطح زمين مي باشد.

نمایندگی فلزیاب شیراز

نمایندگی فلزیاب در شیراز توسط شرکت IKPV برای اولین بار تاسیس شده فلزیاب های شرکت IKPV داری چندین مدل می باشد که میتوانید محصولات فلزیاب را در سایت فلزیاب مشاهده کنید و لیست قیمت فلزیاب را در سایت فلزیاب شرکت IKPV ملاحضه فرماییددر نمایندگی فلزیاب شیراز میتوانید فلزیاب های دست دوم خود را با فلزیاب های نو امروزی تعویض کنیددر نمایندگی فلزیاب شیراز میتوانید فلزیاب های دست دوم خود را به کارشناسان ما بسپارد تا ارتقا فلزیاب و یا تعمیر فلزیاب را برای شما انجام دهند.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید