نماد تبر

نماد تبر در دفینه یابی

نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی

کمپانی IKPV ایران تنها تولید کننده مجاز انواع دستگاه های فلزیاب، طلایاب، ردیاب و همچنین سازنده دستگاه فلزیاب تصویری ، فلزیاب امنیتی و… بهترین گزینه جهت خرید قدرتمند ترین دستگاه های فلزیاب در دنیا میباشد . در اینجا گزیده ای از علائم و نشانه تبر در گنجیابی و دفینه یابی را شرح مینماییم .

تبر ابزاری است که قدمت آن ب چندبن هزار سال پیش میرسد و در تمدن اولیه و دوره های مختلف زندگی بشر مشاهده گردیده است. انسانهان های اولیه از تبر جهت کار های ابتدایی نظیر شکار یا قطع درختان می پرداختند و از آن استفاده می کردند.هر چقدر از تمدن های قدیمی به سمت تمدن های جدید می آییم تبر پیشرفته تر شده و به عنوان وسیله جنگی نیز استفاده شده است و همچنین جنس آن از سنگ به مس ، برنج و آهن تبدیل شده است.تبر وسیله ای برنده و خطر ناک میباشد که جهت سهولت در کار میبایست مورد استفاده قرار گیرد بر خلاف کارایی خوب این دستگاه بعضی از شیادین از این وسیله جهت خشونت و اسیب رساندن به گونه انسان ، جانوران و یا ختی بعضی از گیاهان استفاده میکنند.

نماد تبر
نماد تبر

نماد تبر در گنج یابی

از نماد تبر در گنجیابی به ندرت استفاده شده است و اکثرا دزدان و راهزنان برای نشانه کردن دفینه از نماد تبر استفاده کرده اند.هنگام تفسیر نماد تبر میبایست به قسمت پشت تبر دقت کرد .در صورتی که قسمت پشت تبر دارای نوک تیز باشد ، نوک تیز و کوچک تبر به سمت درخت کهنسال است یا درخت قدیمی است که باید اطراف آن مورد بررسی و کاوش قرار گیرد.

در مواردی که درخت وجود نداشت باید در جهت نوک کوچک تبر حرکت کرد و زمین را به دقت نگاه کرد تا به مورد مشکوکی برسید و سپس آن را مورد کاوش قرار دهید.در کاوش اگر نشانه تبر دو دهنه مشاهده کردید سکه های نقره 14 تا 16 گرمی پیدا خواهید کرد.در افسانه یونان تبر نماد هفاسیتوس(موجودی که پاهایش شبیه به اسب بوده و قسمت بالا تنه اش انسان است) است که خدای فلزکاری می باشد و از این نماد بر روی ابزار جنگی استفاده شده است.

نماد تبر
نماد تبر

معرفی برخی از فلزیاب های شرکت IKPV

 

مطالبی که شاید شما بپسندید

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع نشانه ها و علائم در گنجیابی اینجا را کلیک کنید با شماره 09917579030 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید