کاوش با فلزیاب

کاوش با فلزیاب

کاوش با فلزیاب

چگونه می توان انتخابی صحیح و در نهایت کاوشی تغییر را تجربه کرد که؛ کاوشگران دفینه و افرادی که به دنبال کشف گنج هستند؛ به دنبال خرید بهترین فلزیاب ها و گنج یاب های حرفه ای می باشند. اما به دلیل سودآور بودن این عرصه؛ و قیمت بالای دستگاه های طلایاب و گنج یاب؛ کارخانه ها و کمپانی های زیاد؛ و افراد زیادی در این عرصه فعال بوده و اقدام به تولید و فروش محصولات خود می کند. از این رو؛ بازار دستگاه های فلزیاب؛ مملو است از؛ انواع دستگاه های با کیفیت و بی کیفیت. به همین دلیل خرید یک فلزیاب حرفه ای و با کیفیت تا حد زیادی دشوار شده است. با ما با بررسی این موضوع همراه باشید.

کاوش با فلزیاب
کاوش با فلزیاب

کاوش با فلزیاب

هر کاوشگری می تواند؛ با رعایت یکسری نکات تا حد زیادی باعث انتخاب صحیح خود گردد. اما در نهایت حتی حرفه ای ترین افراد نیز قادر نخواهند بود؛ به طور صد در صد؛ انتخابی صحیح و دقیق داشته باشند. چراکه می طلبد فرد؛ به صورت کامل سیستم های دستگاه های فلزیاب آگاه باشد؛ و این موضوع تنها از عهده یک کارشناس فلزیاب بر خواهد آمد.

رعایت نکاتی همانند؛ توجه به عمق کاوش دستگاه که نباید کمتر از سه متر باشد؛ توجه به کیفیت ساخت دستگاه؛ توجه به سیستم کاوش دست با که باید حتماً پالسی باشد؛ رعایت و توجه به قابلیتهای مهم دستگاه نظیر؛ سیستم حذف نویز و املاح معدنی؛ سیستم نقطه زنی و شعاع زنی دقیق؛ سیستم بالانس اتوماتیک و دستی و مواردی از این قبیل؛ می تواند هر کاری را؛ با انتخاب صحیحی رو به‌ رو کند.

برخی از فلزیاب های حرفه ای

  • فلزیاب AJM IMAGING PT،
  • فلزیاب COBRA ION،
  • فلزیاب AUR 370،
  • فلزیاب ANTARES

بالا به تعداد چهار مورد از دستگاههای فلزیاب حرفه ای اشاره کردیم که؛ دارای کلیه قابلیت های مورد نیاز برای یک کاوش صحیح می باشند. علیرغم موارد بالا و سایر موارد مورد نیاز برای انتخاب یک دستگاه فلزیاب؛ فلزیاب خوب باید دارای گارانتی معتبر و پشتیبانی معتبر نیز باشد. به همین دلیل در بالا دستگاههای را به سمع و نظر شما رساندیم که گارانتی معتبر یکساله شرکتی؛ به همراه پشتیبانی ۱۰ ساله می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید