گنجیاب حرفه ای

گنجیاب حرفه ای

گنجیاب حرفه ای

در این مقاله شما دوستان را یکی از حرفه ای ترین گنجیاب های بازار داخلی؛ آشنا خواهیم ساخت. همانطور که می دانید در کشور ایران به دلیل تمدن و تاریخچه بسیار کهن؛ دارای دفینه های بسیار زیادی می باشد. به همین دلیل دستگاه های حرفه ای و قدرتمندی داریم کشور طراحی و ساخته  می شود. کاوشگران حرفه ای و موفق به خوبی می ‌دانند که باید برای گنج یابی در ایران؛ حتما از دستگاه ‌های فلزیاب ایرانی استفاده کنند. چرا که گنج یاب های ایرانی به دلیل بهره مندی از سیستم کاوش پالسی؛ این قابلیت را دارند که تا عمق بسیار بالایی را کاوش و ردیابی کنند.

گنجیاب حرفه ای
گنجیاب حرفه ای

گنجیاب حرفه ای ایرانی

در این مقاله شما عزیزان با گنج یاب حرفه ای و قدرتمند AJM 13300 آشنا خواهید شد. از ویژگی های بسیار کم نظیر این دستگاه فلزیاب می توان به؛ قیمت بسیار مناسب این دستگاه در کنار قابلیت های ویژه و کاربردی آن؛ اشاره کرد. این دستگاه فلزیاب با استفاده از؛ سیستم پالسی طراحی شده است که به دستگاه و کاوش کرد این اجازه را می ‌دهد که؛ تا عمق بسیار بالایی را کاوش کرده و انواع اهداف را با خطای بسیار پایین شناسایی کند.

از طرفی این دستگاه فلزیاب مکمل؛ به وسیله سیستم آنتن ای خود می ‌تواند نقطه زنی دقیق را انجام دهد؛ که کاوشگر را از حفاری ها؛ و اتلاف زمان و هدر رفت سرمایه؛ یاری دهد. این دستگاه فلزیاب دارای قابلیت های زیادی می باشد که؛ از جمله آنها می توان به توانایی تفکیک طلا از سایر فلزات؛ با درصد خطای بسیار پایین؛ سیستم حذف موانع و املاح و نویز های اضافی؛ عمق کاوش بالا؛ توانایی استفاده از کابل یک در یک به منظور عمق نفوذ بیشتر؛ دارای سیستم نمایشگر هدف و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های آنلاین و رایگان در زمینه خرید فلزیاب می توانید همه روزه با شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید