گنج یاب ایرانی با گارانتی

گنج یاب ایرانی با گارانتی

گنج یاب ایرانی با گارانتی

گنج یاب خارجی یا ایرانی ؟

در بازار داخلی خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب به مباحث داغ روز تبدیل شده است و کاوشگرانی که به گنج یابی علاقه مندان هستند به دنبال خرید گنج یاب مناسب برای خود هستند تا به هدف خود دست پیدا کنند. اما موضوعی که اینجا پیش می آید این است که گنج یاب ایرانی بخریم یا فلزیاب خارجی ؟ واقعیتی که همه ما با آن رو برو هستیم این است که کشور های خارجی در صنعت الکترونیک از ما بسیار جلوتر هستند و قطعا تکنولوژی هایی کمپانی خارجی استفاده می کنند بسیار پیشرفته هستند. اما سوالی که پیش می آید این است که آیا فلزیاب های خارجی در خاک ایران کارایی لازم را دارند یا خیر؟ متاسفانه فقط برخی از فلزیاب های خارجی که از سیستم پالسی استفاده می کنند برای کاوش گنج و دفینه در خاک ایران جواب گو هستند.

گنج یاب ایرانی با گارانتی
گنج یاب ایرانی با گارانتی

گنج یاب ایرانی با گارانتی :

خیلی از مردم دارای این تصور اشتباه هستند که همه محصولات داخلی از کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی برخوردار هستند و همین باعث شده تا به محصولات داخلی اعتماد نکنند و اقدام به خرید نمونه های خارجی کنند که شاید اصلا کیفیت خوبی نیز نداشته باشند. در زمینه فلزیابی چند دهه می باشد که شرکت های ایرانی فعالیت می کنند و با گذشت سال ها ، اکنون در تولید فلزیاب و گنج یاب به کیفیت و کارایی بسیار عالی دست یافته اند که در برخی موارد عملکرد بسیار بهتری ار نمونه های خارجی دارند.

به خاطر محدودیت های قانونی در استفاده از فلزیاب های خارجی ، نمی توان این دستگاه ها را به صورت قانونی وارد کرد و به همین دلیل فلزیاب های خارجی موجود در بازار فاقد گارانتی هستند و از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند زیرا از راه های غیر قانونی وارد می شوند. اما شرکت های داخلی ، گنج یاب ایرانی با گارانتی را به مشتریان خود عرضه می کنند که از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند با توجه به اینکه کیفیت عالی نیز دارند.

از کجا گنج یاب بخریم :

همانطور که قبلا بدان اشاره کردیم استقبال زیاد از دستگاههای گنج یاب در بازار ایران بسیار زیاد است و همین عامل سبب شده است که افراد سودجو اقدام به فروش گنج یاب های بی کیفیت و تقلبی کنند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از کاوشگران میکنند. حتما توجه داشته باشید تا خرید خود را از شرکت های با سابقه که دارای مجوز فروش هستند انجام دهید. شرکت IKPV با سابقه ترین شرکت در امر فروش فلزیاب ، خرید فلزیاب و گنج یاب در ایران با بیش از دو دهه سابقه است. امکان فروش گنج یاب ایرانی در تمامی شهر های ایران به صورت حضوری وجود داشته و دستگاه پس از تست به دست خود مشتری ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید