Imaging-Treasure-Detector-Rent

گنج یاب تصویری اجاره ای

گنج یاب تصویری اجاره ای و مزایای آن

بسیاری از کاوشگران که امکان خرید دستگاه گنج یاب را ندارند به دنبال گنج یاب تصویری اجاره ای می باشند. اگرچه دستگاه گنج یاب تصویری اجاره‌ای به همه توصیه نمی شود اما برای بسیاری از افراد راه حلی مناسب و کارا می باشد. از مزایای اجاره کردن دستگاه گنج یاب تصویری می توان به هزینه پایین، ریسک نگهداری پایین، آماده به کار شدن در زمان کوتاه ،تنوع محصولات قابل انتخاب و … اشاره کرد. نکته‌ای که به آن باید توجه داشت این است که در هنگام اقدام به اجاره هوشیاری کامل را به خرج دهیم و از اجاره کردن دستگاههای فاقد کارایی بپرهیزیم.

گنج یاب تصویری اجاره ای
گنج یاب تصویری اجاره ای

اجاره قراردادی است كه بر طبق آن یك نفر کالای خود(در اینجا دستگاه گنج یاب) را به فرد دیگری برای مدت معین و در ازای اجاره بها به اجاره واگذار می كند.فلزیاب ها توانایی تشخیص دادن فلزات مغناطیسی را دارا هستند اما قادر به تعیین نوع فلز نیستند اما گنج یاب ها توانایی تمایز قائل شدن بین فلز با ارزش با بی ارزش را دارا هستند. طلایاب همان گنج یاب است که توانایی تشخیص فلز با ارزش (طلا) از بی ارزش (سایر فلزات مانند آهن ، آلومینیوم و …) را دارد.

با آنکه از اختراع و استفاده از فلزیاب زمان زیادی میگذرد اما اولین گنج یاب ها در سال 2000 تولید شدند و دستگاههای نسبتا جدیدی در این زمینه به حساب می آیند. این دستگاهها بیشترین کاربرد را در کشورهایی با قدمت چند هزار ساله دارند و برای پیدا کردن گنج و دفینه به کار میروند.

موارد استفاده از دستگاه گنج یاب

از این دستگاههای الکترونیکی برای پیدا کردن انواع فلزات در زیر خاک استفاده میشود.همانطور که از نام آنها پیداست بیشترین کاربرد آنها برای پیدا کردن گنج و دفینه است ( برای اطلاع از معنای گنج و دفینه کلیک کنید). پیدا کردن گنج دارای قواعد مخصوص به خود است و یک کاوشگر علاوه بر داشتن دستگاه گنج یاب نیاز به تجربه و اطلاعات تاریخی هم دارد( برای آموزش گنج یابی کلیک کنید).

گنج یاب تصویری

قبلا در مقاله ای جداگانه به مزایای فلزیاب تصویری اشاره کرده ایم که میتوانید از اینجا آن را مطالعه کنید. قیمت گنج یاب های تصویری به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آنها بسیار بالا است و به همین دلیل گنج یاب تصویری اجاره ای میتواند جایگزین مناسب تری برای آنها باشد.اگر بودجه شما پایین است میتوانید اجاره دستگاه گنج یاب ارزان قیمت را در دستور کار خود قرار دهید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید.

آدرس گنج یاب تصویری اجاره ای

برای به دست آوردن گنج یاب تصویری اجاره ای کافی است تا به آدرس زیر مراجعه کرده و یا با تلفن های قرار داده شده با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گنج یاب تصویری را متناسب با کار و محل کاوش به شما معرفی کنند. تمامی دستگاههای گنج یاب در این شرکت با ضمانت نامه معتبر ارائه میشود. همچنین به درخواست مشتری امکان آموزش کار با دستگاه فلزیاب نیز در محل وجود دارد.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

تلفن تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید