آثار و نشانه عقرب

آثار و نشانه عقرب در دفینه یابی و خطرات دفینه عقرب

آثار و نشانه عقرب در دفینه یابی

آثار و نشانه عقرب در دفینه یابی بیانگر راه حل بوده تا در ادامه کار، بهترین راه را انتخاب نماییم. برای یافتن راه حل یا تفسیر نشانه عقرب، باید خصوصیات آن را خوب بدانید. خوب است همان طور که در گذشته گفته شد، این بار نیز یادآوری کنیم که دانستن خصوصیات اخلاقی، رفتاری و نیز محل زندگی حیواناتی که از آنها در علامتگذاری دفینه استفاده می شد، به یافتن راه حل و یا تفسیر نشانه به شما کمک شایانی خواهد نمود.

یكی از خصوصیات عقرب ، زهردار بودن و خطر آفرین بودن این حیوان است. به هین دلیل دفینه مرتبط با این نشانه كه می خواهید پیدا كنید، به احتمال بسیار زیاد با زهر و سم آلوده شده یا تله فیزیکی دارد. در این نوع حفاری باید بسیار مراقب بود. دفینه ایی است كه با دشواری و زحمت زیاد می توانید آن را کشف و خارج كنید.

آثار و نشانه عقرب
آثار و نشانه عقرب

آثار و نشانه عقرب در گنج یابی

دفینه عقرب در حوض یا استخر، چاه های آب و یا در انبار های زیر زمینی نزدیك علامت است. اگر نشانه عقرب داخل غار است در این صورت گنجینه اش در انتهایی ترین قسمت غار قرار دارد. به دنبال سنگی بگردید كه امکان دارد زیر آن لانه عقرب باشد. دفینه می تواند زیر این سنگ باشد. در اطراف و در زیر زمین هم می تواند اتاق كوچكی باشد. دیده شده است كه نشانه عقرب به معانی مختلفی استفاده شده است.

در كارهایی كه با سختی و زحمت زیاد انجام شده، نشان عقرب در آن موجود بودن یك خطر بزرگ را خبر می دهد. مخصوصاً در آسیاب، حوض یا استخر، چاه، غارها و انبارهای زیرزمینی خیلی زیاد با خطر مواجه می شوید. تمام حوادث مرتبط با علائم و نمادها به طور كامل باید بررسی شود وبعد از اینكه تله فیزیكی را از كار انداختید جستجو را شروع كنید. اگر عقرب تنها باشد نشانه دفینه و خطر است. عقرب یك علامت نادر و یكی از نمادهای مسیحیان است و در سنگ قبر كسانی كه در خردسالی می میرند نیز می تواند دیده شود. نشانه عقرب با دم و یا مسیری كه نگاه می كند، می تواند جهت و مسیر حرکت را نشان بدهد.پ عقرب همچنین یكی از علامتهای مهم راهزنان است.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید