آشنایی با فلزیاب آنتارس

آشنایی با فلزیاب آنتارس

آشنایی با فلزیاب آنتارس

هدف ما از انتشار این مقاله؛ آشنایی شما کاوشگران عزیز با فلزیاب آنتارس می باشد. این دستگاه فلزیاب پیرو آزمایشها و تست های زیادی که؛ توسط کمپانی آی کا پی وی؛ انجام گرفت؛ طراحی و ساخته شد. هدف اصلی کارشناسان و طراحان این دستگاه؛ این بود که کاوشگران ایرانی نیازی به استفاده از دستگاه ‌های فلزیاب خارجی نداشته باشند. محققین؛ با انجام آزمایش های زیاد سرانجام توانستند با این دستگاه؛ نه تنها خود را به اثبات برسانند بلکه به‌ خوبی از این آزمایش سربلند و موفق بیرون آمدند.

آشنایی با فلزیاب آنتارس
آشنایی با فلزیاب آنتارس

این دستگاه فلزیاب؛ منحصراً برای دفینه یابی و گنج یابی در کشور؛ طراحی و ساخته شد. بی شک این فلزیاب حرفه ای؛ می تواند تا حد زیادی هر کاوشگری را با هر هدفی که دنبال می کند. به موفقیت برساند. استفاده از برترین متریال و تکنولوژی روز در ساخت این دستگاه باعث شده است تا نه تنها؛ خود را به رقبای خارجی خود برساند بلکه؛ در هر تست و آزمایشی از آن‌ ها نیز پیشی بگیرد.

آشنایی با دستگاه فلزیاب آنتارس

این سیستم ردیاب دفینه؛ دارای قابلیت های بسیار زیاد و ارزنده ای میباشد که؛ هر کاوشگری با استفاده از آن می توان به راحتی به اهداف خود دست یابد. مواردی نظیر؛ قابلیت کاوش و سازگاری دستگاه با هر نوع جنس خاک و هدف و سازگاری کامل آن با محیط مورد نظر؛ دارای سیستم تشخیص عمق هدف و نمایشگر عمق هدف؛ دارای سیستم فیلترینگ املاح و مواد معدنی موجود در خاک؛ دارای حساسیت بسیار بالا به فلزات مختلف؛ دارای سیستم نقطه زنی بسیار دقیق؛ بهره‌ مندی از سیستم وایرلس برای انتقال و دریافت دیتا؛ بهره مندی از کویل های ضد آب مختلف جهت کاوش در انواع مناطق و عمق های مختلف.

کاوشگران ای که به موفقیت خود اهمیت می دهند و دفینه یابی و گنج یابی و در اصل خرید فلزیاب را؛ به منظور تفریح و سرگرمی انجام نمی ‌دهند؛ می توانند با خرید این دستگاه فلزیاب آینده کاوش خود را تضمین نمایند.

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید