آموزش ساخت ردیاب جیوه ای

آموزش ساخت ردیاب جیوه ای

آموزش ساخت ردیاب جیوه ای | ردیاب جیوه ای خوراک خور | ساخت ردیاب خوراک خور

ردیاب چیست

ردیاب های جیوه ای دسته ای از ردیاب های هستند که بر اساس اصول دازینگ و متافیزیک کار میکنند و اپراتوری با انها مبحثی بسیار گسترده است که در پست های بعدی به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت. در ادامه آموزش ساخت ردیاب جیوه ای بسیار کار آمد را به علاقه مندان آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت ردیاب جیوه ای

این ردیاب از جنس برنج ساخته میشود و برای ساخت آن به وسایل پیچیده و زیادی نیاز نیست. فقط کافیست که عکس های این پست را مشاهده کنید و مطابق با آنها ساخت را ادامه دهید. طول آنتن باید 45 سانتی متر باشد. شما میتوانید از آنتن های جمع شونده نیز برای آسانی حمل و نقل استفاده کنید.

طول دسته های برنجی 12 سانتی متر است و مقدار جیوه ای که در محل علامت گذاری شده باید بریزید 1 تا 2 سی سی میباشد. برای تراشکاری این قطعات حتما از یک تراشکار با تجربه کمک بگیرید. سعی کنید محل وصل شده قطعات به یکدیگر بسیار خوب تراش بخورد و آنتن بدون هیچ مشکل و یا گیر کردنی بتواند بچرخد. در محل مشخص شده در عکس نیز میتوانید خوراک خود را قرار دهید که میتواند قطعه ای طلا یا نقره باشد.

کسانی که نیاز به ردیاب های استاندارد و کاملا حرفه ای دارند میتوانند با یک تماس از قیمت انواع مختلف ردیاب و شاقول مطلع شوید و ردیاب خود را در کمتر از 24 ساعت در هرکجای ایران تحویل بگیرید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند.

برخی از ردیاب های آنتن راداری ما

  • DMF-Y
  • GOLDEN WIN
  • AUTOCRAT

آدرس دفتر فروش فلزیاب : پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماش : 09917579030

برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب و ردیاب اینجا کلیک کنید

5 دیدگاه برای “آموزش ساخت ردیاب جیوه ای

  1. سلام اقا خوبی میشه اسم همه قطعاتشو بهم بگید ممنون میشم

  2. سلام میشه سی دی آموزش ساخت طلا یاب جیوه ای خوراک خور را برایم بفرستی ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید