بهترین گنج یاب تصویری

بهترین گنج یاب تصویری جهان

بهترین گنج یاب تصویری جهان

گنج یاب چیست ؟

گنج یاب ها دستگاههایی هستن که قادرند تا نوع فلز را تشخیص داده و بین فلزات تفکیک ایجاد کنند یعنی با ارزش یا بی ارزش بودن آن را مشخص کنند معمولا این تفکیک بین طلا و دیگر فلزات انجام می شود که به آن تفکیک فلزات میگویند. تفکیک فلز به عوامل مختلفی واسته است و در هر دستگاهی نیز دارای عملکرد متفاوتی می باشد. در بهترین گنج یاب تصویری این تفکیک در بالاترین سطح خود می باشد و درصد خطای آن بسیار پایین است. برای انتخاب بهترین گنج یاب نیازمند بررسی و رعایت فاکتور های مختلفی می باشد.

بهترین گنج یاب تصویری
بهترین گنج یاب تصویری

ویژگی های بهترین گنج یاب تصویری :

  • عمق کاوش گنج یاب باید بیش از 4 متر داشته باشد(البته عمق کاوش های 30 متر ، 40 متر دروغی بیش نیستند)
  • مجهز به صفحه نمایش با نشانگر عمق هدف باشد
  • امکان تنظیم و تغییر فرکانس توسط اپراتور را داشته باشد
  • داری نشانگر حساسیت باشد و قابلیت تنظیم و تغییر میزان حساسیت را داشته باشد
  • مجهز به تفکیک فلز بیش از 60 درصد باشد .
  • دارای هر دو نوع بالانس دستی و اتوماتیک باشد (بالانس دستی برای کاوشگران حرفه ای بسیار مهم است)
  • ویژگی حذف ذرات ناخواسته را داشته باشد(این عامل سبب افزایش دقت دستگاه میشود)
  • تصویری بودن دستگاه فلزیاب یک قابلیت اضافه و کمکی است و ربطی به عملکرد و کیفیت آن ندارد. شاید فلزیاب تصویری در نظرتان حرفه ای تر بنظر بیاید ولی به یاد داشته باشید تصویری بودن هیچ ربطی به عملکرد دستگاه ندارد اما اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری علاقه مند هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب ،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد
  • دارای طراحی ارگونومیک و وزن بسیار سبک باشد
  • دارای قیمت مناسب با توجه به قابلیت هایی که دارد.

کمپانی های معروف تولید کننده گنج یاب تصویری :

شرکت های زیادی در جهان هستند که در عرصه فلزیابی فعالیت می کنند و از بروزترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات خود بهره می برند. کمپانی هایی مانند ماینلب ، گرت ، فیشر ، لورنز و … اما در زمینه تولید گنج یاب تصویری شرکت OKM گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. این شرکت آلمانی دارای چندین گنج یاب تصویری پیشرفته می باشد که دارای عملکرد بسیار خوبی هستند. علاوه بر کمپانی های خارجی شرکت ایرانی IKPV نیز یکی از بهترین تولید کنندگان گنج یاب تصویری است که از سیستم PI ( که عمق کاوش بیشتری نسبت به VLF ها دارند) در ساخت محصولات خود استفاده می کند. علاوه بر کیفیت و کارایی بالا ، قیمت دستگاه های این شرکت نسبت به شرکت های خارجی بسیار پایین می باشد. 

معرفی بهترین گنج یاب تصویری جهان :

فلزیاب اشنایدر را میتوان بهترین گنج یاب تصویری جهان دانست که توسط شرکت IKPV طراحی و تولید شده است. این گنج یاب یکی از پیشرفته ترین دستگاه های مکمل جهان می باشد که دارای 5 سیستم مختلف می باشد. فلزیاب Schneider فقط یک دستگاه نیست بلکه 5 دستگاه مختلف می باشد که در یک سری کامل به مشتریان ارائه می شود. برای مشاهده مشخصات و اطلاعات بیش تر در مورد این دستگاه می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید