تجربه کاوش با فلزیاب بوقی

تجربه کاوش با فلزیاب بوقی

تجربه کاوش با فلزیاب بوقی

با یک جستجوی ساده مشاهده خواهید کرد که؛ کاوشگران زیادی در کشور ما؛ به عرصه دفینه یابی و گنج یابی علاقه دارند. هر روزه شاهد کاوش های زیادی در تمام کشور می باشیم . کمتر کسی با کسب اطلاعات درست و دقیق اقدام به خرید فلزیاب می کنند. به همین دلیل افراد بسیار کمی می توانند لذت دستیابی به اهداف و گنجینه های باستانی را تجربه کنند. اما با نظر سنجی عظیمی که تیم کارشناسی ما انجام داده ایم؛ افرادی که تجربه کاوش با فلزیاب بوقی را داشته اند؛ علاوه بر این که از موفق ترین کاوش ها برخوردار بوده اند؛ از لذت بخش ترین ها نیز بوده اند.

تجربه کاوش با فلزیاب بوقی
تجربه کاوش با فلزیاب بوقی

تجربه کاوش با فلزیاب بوقی

اگر بخواهیم برای شما از کاوش با دستگاه های بوقی بگوییم؛ می توان به این جمله بسنده کرد که؛ شما می توانید کاوشی سریع؛ دقیق و راحت را تجربه کنید. همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب با استفاده از روش های گوناگونی اقدام به ردیابی اهداف می کنند. دستگاه های بوقی؛ با استفاده از بوق در زمان نزدیک شدن به اهداف؛ کاوشگران را از وجود هدف مطلع می کنند.

این دستگاه ها می توانند اهداف مختلف را در عمق بالای چند متر به راحتی تشخیص دهند. از ویژگی های آن می توان به ؛ دریافت نویز کم؛ قابلیت سازگاری با خاک های مختلف؛ قدرت تشخیص بالا و تفکیک خوب و موارد زیاد دیگر اشاره کرد. این دستگاه ها از حدود قیمت 10 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان را شامل می شوند؛ هر چند؛ در برخی از دستگاه های مکمل که دارای قیمت های چند صد میلیون تومانی می باشند؛ این سیستم وجود دارد. در صورت بهره بردن به صورت صحیح از این دستگاه؛ به جد می توان آن را یکی از موفق ترین سیستم ها یاد کرد.

برخی از معروف ترین سیستم های کاوش بوقی

  • فلزیاب COBRA XS
  • فلزیاب ANTARES
  • فلزیاب AJM BUGLE
  • فلزیاب TORNADO
  • فلزیاب DERAK 101
  • فلزیاب PV 5000

09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید