تست فلزیاب درخاک

تست فلزیاب درخاک

تست فلزیاب در خاک : در این مطلب میخواهیم برای شما نحوه صحیح تست فلزیاب در خاک را توضیح دهیم.

برای مثال فردی یا شرکتی فلزیاب دست ساز ارائه می دهد، قطعا دستگاه باید با تست تحویل مشتری شود.در هر مکان یا در هر جایی که مشتری می خواهد. تست در زیر خاک ، تست های چاله ای، تست های در 10 لایه خاک و ساروج، تست در کوهستان و صخره و انواع تست ها مربوط به دستگاه باید توسط مشتری انجام شود.

تست فلزیاب در خاک و روش های اصولی آن

تست دستگاه  فلزیاب

به یاد داشته باشید، چند روز پیش ما در مورد نحوه ساخت فلزیاب ها صحبت کردیم. و امروز ما در مورد تست فلزیاب ها صحبت خواهیم کرد. در ابتدا، به نظر می رسد تست فلزیاب یک کار ساده است اما این کار اصلا ساده نیست. اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که در چند گودال چندین سکه را دفن کنید و آزمایش کنید که  آیا عمق سکه های مدفون را می تواند تشخیص دهد؟ این کار را به صورت منظم انجام دهید.

ممکن است تمرین بسیار ساده باشد اما خوب! تاثیر بسزایی در بهینه کردن مهارت های شما در کار با فزیاب ها دارد. شرکت های فلزیاب تقلبی سعی می کنند از این آزمایشات دور بمانند و تست های هوایی را توصیه کنند که اکثر آنها کاملا جعلی هستند. اکثر سکه هایی که در قدیم دفن می شدند، از جنس فولاد هستند. به طوری که ورق فولادی مسطح شده و پس از آن با یک لایه ی خوب از طلا پوشیده  می شد. حدود دو سوم از سکه های در ایران و خاور میانه با این نوع سکه ها هستند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت خرید طلایاب با نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب مرکزی یا فلزیاب کیش با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

 

برخی از محصولات فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید