تعمیر دستگاه گنج یاب

تعمیر دستگاه گنج یاب

تعمیر دستگاه گنج یاب

در زمینه فلزیابی ، گنج یاب به عنوان پرکاربردترین دستگاه شناخته می شود. در ایران نیز به خاطر وجود دفینه های فراوان ، کاوشگران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که هر یک از گنج یاب های خاصی استفاده می کنند. موضوعی که اینجا می خواهیم در مورد آن بحث کنیم تعمیر گنج یاب می باشد که مشکلات زیادی را برای کاوشگران به وجود آورده است. این دستگاه ها مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر به خاطر حساسیتی که دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد. در برخی مواقع در اثر برخورد با سنگ یا زمین ممکن است دچار نقص فنی شوند که تعمیر آن نیاز به فرد متخصص دارد.

تعمیر دستگاه گنج یاب
تعمیر دستگاه گنج یاب

تعمیر دستگاه فلزیاب خارجی :

کاوشگرانی که فلزیاب خود را از تولید کننده های داخلی خریداری کرده باشند ،اگر نیاز به تعمیر داشته باشندبه راحتی می تواند به فروشنده مراجعه کرده و دستگاه خود را تعمیر کنند. اما کاوشگرانی که دستگاه های خارجی خریداری کرده اند و کمپانی های خارجی هم در ایران نمایندگی ندارند در زمینه تعمیر دستگاه همیشه با مشکلاتی روبرو بودند. اما در سالیان اخیر این مشکل با کمک مرکز تخصصی تعمیر و نگهداری شرکت ikpv بر طرف شده است. کاوشگرانی که قصد تعمیر یا ارتقاء دستگاه خود را دارند به راحتی می توانند با مراجعه به نمایندگی فلزیاب ikpv در شیراز در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را تعمیر کنند.

آشنایی با مرکز تعمیر فلزیاب IKPV :

بخش تعمیرات ما شامل عیب یابی دستگاههای مختلف ایرانی و خارجی است. بهترین تجهیزات تعمیر و ابزارهای پیشرفته تعمیرات در مرکز تعمیر فلزیاب IKPV مهیا است. عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه شما و استفاده از قطعات اصلی در تعمیر، گارانتی مشتریان عزیز میباشد. کمپانی IKPV علاوه بر ارائه سرویس تعمیرات گنج یاب در فروشگاه اختصاصی خود به فروش مستقل با کیفیت ترین قطعات سخت افزاری انواع فلزیاب ها و همچنین لوازم جانبی فلزیاب ها می‌پردازد. لوازمی همچون انواع لوپ فلزیاب ، دسته فلزیاب ، باتری فلزیاب و… بنابراین ما فقط یک سرویس دهنده نیستیم و نقش یک تامین کننده بزرگ و برتر را هم ایفاء می‌کنیم.

برخی از برترین محصولات IKPV :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید