تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

فلزیاب ها ابزاری هستند که قادراند فلزات زیر زمین را کشف کنند. فلزیاب ها از نظر تکنولوژی ساخت دارای مدل های مختلفی هستند که فلزیاب پالسی و فلزیاب VLF پرکاربرد ترین آن ها می باشد. فلزیاب ها از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها کویل فلزیاب می باشد. فلزیاب ها با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت ساخت فلزیاب ها و کاربردهای متنوع آن ها در رشته ها و علوم گوناگون، هر فلزیاب با تکتولوژی ساخت منحصر به فرد خود ارائه میشود. در اینجا ما به بررسی سیستم ها و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاها میپردازیم.

تقسیم بندی فلزیاب ها

  • آنالوگ
  • دیجیتال
  • تصویری

فلزیاب آنالوگ

فلزیاب آنالوگ از طریق فرکانسی که به زمین وارد میکند و از زمین دریافت میکند جنس ماده را شناسایی میکند.

فلزیاب دیجیتالی

فلزیاب دیجیتالی دارای صفحه دیجیتال بوده و قادر به تفکیک و تعیین متراژ می باشد. در نوع دیجیتالی از لوپ و دیسک استفاده میشود.

فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری قادر به ویرایش تصویر داخل زمین می باشد. بطور مثال اگر مجسمه ای داخل زمین باشد شکل مجسمه را نشان میدهد. آنها تصویری قادر به شناسایی حفره ی غارها و غیره هستند.

کاربرد های فلزیاب ها :

همان طور که گفتیم فلزیاب ها دارای انواع مختلفی هستند که برای اهداف خاصی تولید شده اند. به صورت کلی از فلزیاب ها برای موارد زیر استفاده می شود:

  • در بخش صنعت برای در برای کشف لوله ، کابل و تجهیزات مخابراتی و …
  • در مراکز نظامی برای کشف مین ، بمب های به جا مانده از جنگ ها و …
  • در مراکز حساس برای کشف اجسام فلزی در بدن افراد ، مانند گیت های ورودی
  • برای کشف اشیاء قیمتی و قدیمی (گنج و دفینه) ، باستان شناسی و زمین شناسی

 

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید