حفره یاب CaveFinder

حفره یاب CaveFinder

حفره یاب CaveFinder

کمپانی OKM آلمان از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تولید فلزیاب در کشور آلمان آغاز کرد و از همان ابتدای کار خود با تولید محصولاتی حرفه ای نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است . این کمپانی محصولات خود را در زمینه های تفریحی ، صنعتی و کاوش تولید می کند و  امروزه به دلیل منحصر به فرد بودن محصولات این شرکت فلزیاب های ان به سایر کشور ها از جمله ایران ، روسیه ، امارات ، افغانستان و ایران صادر می شود.

حفره یاب CaveFinder
حفره یاب CaveFinder

معرفی حفره یاب CaveFinder

حفره یاب CaveFinder محصولی از کمپانی منحصربه فرد OKM می باشد که توانایی تشخیص و کاوش انواع اتاق های زیر زمینی و تونل ها را داردو همچنین یک سری تنظیماتی مانند کاوش و شناسایی دیجیتال انواع حفره ها ، اتاق ها و… بر روی این دستگاه برنامه ریزی و تنظیم شده است. این دستگاه تا عمق 40 متر انواع حفره های رو باز و همینطور گودال های خالی زیر زمینی را بررسی می کند و اعلام هشدار می دهد.

حفره یاب OKM CaveFinder دارای رابط کاری فوق العاده ساده و آسان است و در واقع این فلزیاب خود را با الکترود هایی که بر روی زمین هستند تنظیم کرده و بعد از کاوش نتیجه کاوش را با ( بله ) یا ( خیر ) نمایش می دهد. اگر به دنبال حفره یابی دقیق و فوق العاده هستید کارشناسان کمپانی IKPV حفره یاب مشابه را به شما پیشنهاد می کنند.

برخی از ویژگی های حفره یاب CaveFinder

  • دارای رابط کاری آسان
  • قابلیت کاوش تا عمق 40 متر
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای کیف جهت حمل آسان تر
  • قابلیت تنظیم با الکترود های موجود در سطح زمین
  • اعلام نتیجه کاوش بر روی صفحه نمایش به صورت ( بله ) یا ( خیر )

برخی از فلزیاب های مشابه

شما می توانید از طریق تماس با نمایندگی فلزیاب شیراز از قیمت فلزیاب ها و اجاره دادن فلزیاب و همینطور مشاوره از مشاوران با تجربه ما دریافت نمایید.

شماره تماس 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید