Metal-Detector-in-Shiraz

خرید دستگاه فلزیاب در نماینگی فلزیاب شیراز

خرید دستگاه فلزیاب در نماینگی فلزیاب شیراز

کمپانی فلزیاب IKPV

شرکت IKPV به عنوان یکی از شرکت های طراح و تولید کننده فلزیاب و گنج یاب با بیش از دو دهه تجربه در عرصه صنایع الکترونیک قادر به انجام کلیه مراحل طراحی ، ساخت و ارتقاء دستگاههای گنج یاب است. راه‌برد اصلی در این شرکت بکارگیری خلاقیت‌های فردی در چارچوب کار گروهی و در جهت توسعه راه‌حل‌های هوشمندانه و بدیع است.

از این‌رو همواره نوآوری و خلاقیت از نکات کلیدی و مثبت این شرکت بوده‌است که آن را در ادامه راه یاری داده است. در سالهایی که از عمر شرکت گذشته همواره اهتمام بر این بوده که نام شرکت به عنوان یک شرکت تخصص مدار در بازارهای مختلف مطرح باشد. استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای درست و مورد نیاز  همیشه با نام این شرکت اجین بوده است.

خرید دستگاه فلزیاب
خرید دستگاه فلزیاب

مشکلات خرید دستگاه فلزیاب خارجی در ایران

گنج یاب و فلزیاب تصویری خارجی و حتی فلزیاب خارجی ارزان برای ورود به ایران مشکلات زیاد و محدودیت های بسیاری دارند و چون اکثرا از مبادی قانونی وارد نمیشوند فاکتورهای بسیاری باعث بالا رفتن قیمت آنها میشود و در اصل قیمت آنها با قیمتی که در ایران به فروش میروند بسیار تفاوت دارد! شرکت IKPV تنها شرکت ایرانی است که دستگاههای تولیدی آن با فلزیاب های خارجی رقابت داشته و در اکثر موارد عملکرد بسیار بهتری نسبت به آنها دارند و به دلیل نداشتن محدودیت های ذکر شده دارای قیمت بسیار پایینتری نیز هستند و در ساخت انها از بهترین متریال ها و  به روز ترین قطعات الکترونیکی آلمانی و امریکایی استفاده میشود.

خرید دستگاه فلزیاب از کجا و چگونه ؟!

شما میتوانید برای خرید دستگاه فلزیاب به آدرس فروشگاه فلزیاب در شیراز مراجعه و محصولات برند های معروف فلزیاب خارجی مانند

را به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت دریافت کنید.

آدرس فروشگاه فلزیاب در شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه 21 شهید دینکانی

تلفن تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید