خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری در شیراز

خرید فلزیاب تصویری در شیراز

توضیحی مختصر در مورد فلزیاب تصویری 

اگر بخواهیم به صورت ساده در مورد فلزیاب تصویری توضیح دهیم ، به فلزیابی که بتواند اشیاء و اجسام داخل زمین را شناسایی کند و آن ها را به صورت سه بعدی یا گراف های رنگی توسط نرم افزار به اپراتور دستگاه فلزیاب نشان دهد را فلزیاب تصویری می گویند. البته باید توجه کنید که این تصویری که نشان داده می شود ، تصویر واقعی اشیاء درون زمین نمی باشد بلکه تصویری تقریبی از تصویر را به صورت گراف های رنگی سه بعدی نمایش می دهد.

خرید فلزیاب تصویری
خرید فلزیاب تصویری

انواع فلزیاب تصویری

البته با توجه به نوع دستگاه ، بعضی از فلزیاب های تصویری اطلاعات دریافتی را می توانند بر روی نمایشگری که روی خود دستگاه تعبیه شده است نشان دهند. دستگاه های فلزیاب تصویری این امکان را فراهم می کنند که اطلاعات و تصاویر اسکن شده را به صورت بیسیم به لپ تاپ یا تبلت ارسال کنند که کاوشگر بتواند به راحتی اطلاعات دریافتی را تجزیه و تحلیل کند. در ادامه برخی از فلزیاب های تصویری ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد که کیفیت تصویربرداری بسیار بالایی دارند.

خرید فلزیاب تصویری
خرید فلزیاب تصویری

اما برخی از فلزیاب های تصویری هستند که علاوه بر تصویری برداری سه بعدی با کیفیت توانایی کشف و شناسایی حفره ، اتاقک و تونل های زیرزمینی را نیز دارند. این فلزیاب ها علاوه بر اسکن سه بعدی دارای قابلیت نقطه زنی بسیار بالایی هستند که کار را برای اپراتور راحت می کنند زیرا کارایی چند دستگاه را همزمان ارائه می دهند. به این نوع فلزیاب های تصویری با این قابلیت و توانایی های بسیار بالا و در عین حال قدرتمند به اصطلاح فلزیاب IMAGING یا IMAGER می گویند. در زیر به چند نوع از این فلزیاب ها اشاره خواهیم کرد.

خرید فلزیاب تصویری با گارانتی معتبر

بنابراین اگر به دنبال خرید فلزیاب تصویری با گارنتی معتبر ، تست در زمین و خدمات پس از فروش هستید می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09917579030 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده انواع فلزیاب تصویری ایرانی و خارجی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید