Afghanistan-Metal-Detector

خرید فلزیاب در افغانستان

دلایل خرید فلزیاب در افغانستان

قبل از پرداختن به بحث خرید فلزیاب در افغانستان باید کمی در مورد پیشینه تاریخی این کشور بدانیم. افغانستان، اگرچه به‌عنوان یک کشور و یک ملت دارای تاریخی جدید است؛ اما این سرزمین از لحاظ قدمت تاریخی، یکی از کهن‌ترین کشورهای جهان به‌شمار می‌رود.

سرزمین افغانستان امروزی به دلیل قرارگرفتن در مسیر جاده ابریشم محل پیوندگاه تمدن‌های بزرگ جهان بوده و در طول سده‌ها، قشرهای پیاپی از هویت‌ها، فرهنگ‌ها و باورها سرزمینی را که امروزه افغانستان نامیده می‌شود باز شناسانده‌اند.

این موقعیت مهم و حساس ژئواستراتژیکی و ژئوپولیتیکی افغانستان در شکل‌دادن هماوردی غنی از فرهنگ‌ها و تمدن‌های بزرگ همچون ایرانی، یونانی، میان‌ رودان و هندی در این کشور نقش مهمی داشته‌است و میراث فرهنگی باستانی این کشور را ترسیم می‌کند.

خرید فلزیاب در افغانستان
خرید فلزیاب در افغانستان و پاکستان

خرید گنج یاب در نقاط مختلف افغانستان

با اطمینان و جرأت می‌توان گفت که تاریخ کامل کشور افغانستان را نمی‌توان از ذیل نام افغان و افغانستان دریافت. بلکه تاریخ باستانی و سده‌های میانه این مملکت را باید در تاریخ ایران اوستایی و شاهنامه‌ای و در تاریخ خراسان جستجو نمود و بدون تردید تاریخ ایران اوستایی و شاهنامه‌ای و خراسان تاریخی از سرزمین بلخ و بامیان و سیستان (نیمروز) و زابل و کابل و هرات و مرو و غور و غرجستان و از کتاب اوستای زرتشت و شاهنامه‌ها و از تاریخ پیشدادیان و کَیانیان و ادبیّات دری، جدا نیست.

با توجه به آنچه که در بالا به آن اشاره کردیم افغانستان دارای یک تاریخ غنی و کهن بوده و به همین دلیل دارای دفینه ها و گنج های کشف نشده بسیاری است. کاوشگران بسیاری در افغانستان مشغول به حفاری بوده و موفقیت های بسیاری را نیز به دست آورده‌اند.

شرکت های تولید کننده پلی آف وجود ندارند و همچنین استفاده از فلزیاب نیز منع قانونی دارد تهیه و خرید این دستگاه ها مشکل بود و نیاز به ساز و کار خاص خود دارد. شرکت IKPV با داشتن عاملان فروش بسیار در تمامی شهرهای بزرگ کشور افغانستان می تواند شما را در خرید این دستگاه ها یاری دهد.

چگونگی خرید فلزیاب در افغانستان

تمامی کاوشگران عزیز چه در داخل افغانستان و چه در ایران می توانند با شماره های زیر تماس گرفته و دستگاه انتخابی خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. تمامی دستگاه های به فروش رفته در افغانستان دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

آموزش کار با فلزیاب نیز توسط عاملان فروش در خود افغانستان به کاوشگران عزیز ارائه میشود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین آدرس نمایندگی ها و عاملان فروش ما در کشور افغانستان با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس فروشگاه فلزیاب افغانستان : 09917579030 – 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید