خرید فلزیاب در شیراز

خرید فلزیاب در شیراز

خرید فلزیاب در شیراز | فروش فلزیاب در شیراز

یکی از کار های هیجان انگیز و جذاب در دنیا عرصه گنج یابی می باشد. عرصه فلزیابی علاوه بر اینکه جنبه تفریحی دارد می تواند درآمد های بالایی را برای افراد بوجود بیاورد. اگر بخواهید در این زمینه به موفقیت برسید باید علاوه بر تجربه لازم  باید یک فلزیاب حرفه ای نیز داشته باشید. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید فلزیاب در شیراز هستید ، در ادامه با ما همراه باشید تا تنها نمایندگی فروش فلزیاب در شیراز را به شما معرفی کنیم.

خرید فلزیاب در شیراز
خرید فلزیاب در شیراز

خرید فلزیاب در شیراز

اگر به دنبال خرید فلزیاب در شیراز هستید ، فقط یک نمایندگی معتبر و مجاز در شیراز وجود دارد که می توانید از آن انواع دستگاه های خارجی و ایرانی را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. نمایندگی فلزیاب شیراز محصولات کمپانی های معتبر خارجی مانند فلزیاب ماینلب ، فلزیاب فیشر ، فلزیاب او کا ام ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب وایتس و … را به صورت اورجینال و با گارانتی معتبر شرکت IKPV به فروش می رساند.

معرفی شرکت IKPV

شرکت IKPV بزرگترین و معتبرترین تولید کننده دستگاه فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب در ایران می باشد. این شرکت بیش از 20 سال می باشد که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب تصویری ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب ارزان ، حفره یاب ، ردیاب فعالیت می کند. این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین و جدیدترین فناوری های و مدار های الکترونیکی استفاده می کند که باعث شده دستگاه های تولیدی آن از بهترین کیفیت و کارایی برخوردار باشد.

دفتر فروش فلزیاب در شیراز

جهت تهیه فلزیاب، تعمیر فلزیاب و اجاره فلزیاب در شیراز می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09917579030 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده و مشاوره حضوری نیز می توانید به آدرس : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی مراجعه کنید.

برخی از محصولات ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب خارجی ، فلزیاب ارزان ، قیمت فلزیاب و … با کارشناسان ما با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید