خرید فلزیاب مدرن در شیراز

خرید فلزیاب مدرن در شیراز

خرید فلزیاب مدرن در شیراز

همان طور که می دانید در زمینه تولید انواع سیستم های فلزیابی و گنج یابی شرکت های زیادی در سراسر جهان در این زمینه فعالیت می کنند. پیشرفت تکنولوژی نیز در این راه کمک بسیاری به تولید کنندگان کرده و باعث پیشرفته شدن دستگاه های فلزیاب شده است. کمپانی هایی مانند فلزیاب ماینلب ، گرت ، لورنز ، فیشر ، او کا ام ، نوکتا و… توانستن از پیشرفت تکنولوژی بهترین استفاده را کرده و با تکیه با دانش متخصصان خود فلزیاب های مدرنی را به بازار جهانی عرضه کنند که در نوع خود بهترین باشند. کاوشگران حرفه ای همیشه به دنبال بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها هستند تا موفقیت خود را در کشف دفینه ها افزایش دهند.

خرید فلزیاب مدرن در شیراز
خرید فلزیاب مدرن در شیراز

خرید فلزیاب مدرن در شیراز :

خرید فلزیاب خارجی در بازار داخلی برای کاوشران همیشه با مشکلاتی همراه بوده و هست و بخاطر محدودیت های قانونی که وجود دارد امکان وجود نمایندگی رسمی این کمپانی ها در ایران وجود ندارد. بنابراین فلزیاب های خارجی که توسط افراد مختلف در بازار به فروش می رسند فاقد گارانتی شرکت سازنده و خدمات پس از فروش هستند که این موضوع برای کاوشگران در موقع نقص فنی و خرابی فلزیاب مشکلاتی را بوجود می اورد. اما این مشکل بوسیله شرکت IKPV بر طرف شده است زیرا IKPV انواع فلزیاب های خارجی را به صورت اورجینال و با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در نمایندگی سراسر کشور به فروش می رساند. همچنین اگر به دنبال خرید فلزیاب مدرن در شیراز هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در نمایندگی شیراز تماس بگیرید تا شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

برخی از محصولات شرکت IKPV :

فلزیاب IKPV علاوه بر فروش سیستم های خارجی ، خود نیز بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران می باشد که انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، آنتن راداری ، حفره یاب و …  را با بهترین کیفیت و کارایی و با قیمت مناسب به کاوشگران عرضه می کند. تمامی محصولات IKPV دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب IKPV اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید