loop-and-stick

خرید لوپ و دسته فلزیاب

خرید لوپ و دسته فلزیاب | کویل و دسته فلزیاب

در پست های پیشین در مورد لوپ فلزیاب و روش های ساخت لوپ فلزیاب مفصل توضیح داده ایم. ساخت کویل فلزیاب یک امر تخصصی بوده و صرفا با نگاه کردن چند ویدئو و آموزش در اینترنت نمیتوان به این کار مبادرت کرد و لوپ هایی که تولید میشوند دارای راندمان پایین و خطای بالایی است. برای انتخاب لوپ مناسب فلزیاب میتوانید به مقاله نوشته شده در این مورد در سایت مراجعه کنید و اگر قصد خرید لوپ و دسته فلزیاب را دارید میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با اعلام مدل فلزیاب خود دسته و لوپ استاندارد و مناسب آن را در هر کجای ایران در 24 ساعت تحویل بگیرید.

خرید لوپ و دسته فلزیاب و نکاتی که باید مد نظر داشته باشید

لوپ های فلزیاب به چندیدن دسته متفاوت تقسیم میشوند و اینگونه نیست که بتوان از یک لوپ برای هر مدل فلزیابی استفاده کرد. برای دانستن و تشخیص مناسبترین لوپ برای فلزیابتان شناختن انواع فلزیاب و انواع لوپ و ویژگی هرکدام ضروری است. کویل فلزیاب نقش بسیار مهمی در عمق نفوذ فلزیاب داشته و همچنین دقت در قدرت تفکیک و عملکرد فلزیاب در زمین های معدنی تا حد زیادی به کیفیت لوپ بستگی دارد و اگر از کویل های غیر استاندارد استفاده شود علاوه بر امکان صدمه دیدن دستگاه فلزیاب نتایج غلط و خطای دستگاه بسیار بالا میرود ( حتی اگر شما تنظیمات فلزیاب را کاملا درست انجام دادده باشید ).

خرید لوپ و دسته فلزیاب
خرید لوپ و دسته فلزیاب

دسته فلزیاب

دسته فلزیاب باید دارای ویژگی های مخصوص به خهود باشد. اولین ویژگی مهم وزن آن است. وزن دسته فلزیاب باید تا حد امکان کم باشد ولی این کم بودن وزن نباید باعث شود که استحکام آن نادیده انگاشته شود. استحکام در کنار وزن سبک میتواند ایده آل ترین ترکیب برای دسته فلزیاب باشد. از دیگر ویژگی ها میتوان به طول قابل تنظیم و نوع طراحی آن اشاره کرد. طول دسته فلزیاب باید با اندازه کافی بلند باشد تا هر اپراتوری بتواند با آن کار کند و همچنین قابل جمع شدن و تنظیم باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد. طراحی دسته باید ارگونومیک باشد و دارای انحنا های استاندارد در قسمت انتحای دسته باشد.

لوپ های تولیدی در شرکت ما دارای بالاترین استاندارد های روز جهان بوده و توسط متخصصان با تجربه و استفاده از به روز ترین دستگاههای الکترونیکی تولید شده و در شرایط گوناگون کاملا تست میشوند. این لوپ ها با اکثر فلزیاب های داخل ایران سازگاری کامل داشته و در سایز های مختلف نیز تولید میشوند.کویل های کوچک حساسیت بیشتری به اشیا کوچک دارند و تشخیص و عملکرد بهتری را در خاک های آلوده دارند. پس با توجه به ویژگی های محیطی که در آن در حال کاوش هستید میتوانید کویل یا لوپ مناسب خود را انتخاب کنید و این نکته را مد نظر داشته باشدی که دستگاه شما از چه نوع لوپ هایی پشتیبانی میکند که این موضوع در کاتالوگ دستگاه ذکر شده است.

لوپ فلزیاب پالسی در مقایسه با دیگر فلزیاب ها دارای پیچیدگی بیشتری بوده و ساخت آنها حتما باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود زیرا عملکرد آنها مستقیما بر روی عمق نفوذ فلزیاب و دقت و حساسیت آن تاثیر میگذارد. حتما لوپ فلزیاب خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا از صدمات احتمالی به دستگاهتان جلوگیری شود.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید