خرید گنجیاب حرفه ای

خرید گنجیاب حرفه ای

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره خرید گنجیاب حرفه ای صحبت کنیم. وجود این دستگاه ها باعث شده است تا دفینه یابی از شکل گذشته خود بسیار فاصله بگیرد. بدون استفاده از این ابزار ها یافتن گنج غیر ممکن خواهد بود. چرا که دفینه های موجود در کشور در اعماق بالایی قرار دارند. از این رو امکان حفاری تمامی منطقه مد نظر وجود ندارد. از این رو خرید یک گنجیاب حرفه ای می تواند علاوه بر افزایش سرعت کاوش؛ درصد موفقیت را نیز تا حد زیادی افزایش دهد.

فلزیاب حرفه ای کدام است؟

برای خرید و استفاده از یک دستگاه گنج یاب حرفه ای؛ در ابتدا باید بتوانید تشخیص دهید که یک فلزیاب حرفه ای کدام است و دارای چه قابلیت هایی می باشد. در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که دستگاه فلزیاب با متریال مناسبی تولید شده باشند. کیفیت دستگاه دارای اهمیت زیادی می باشد. چرا که در محیط های کاوش؛ در صورت عدم کیفیت مطلوب؛ دستگاه ها به سرعت دچار اختلال در عملکرد خواهند شد. یکی دیگر از مواردی که باید بدان توجه داشت؛ عمق کاوش دستگاه ها می باشد. یک فلزیاب حرفه ای آن است که توانایی نفوذ به بالای 4 متر را به راحتی داشته باشد. ثبات و پایداری دستگاه در درجه بعدی دارای اهمیت زیادی می باشد.

خرید گنجیاب حرفه ای
خرید گنجیاب حرفه ای

این موضوع در زمان نفوذ به اعماق بالا؛ از اهمیت چند برابری برخوردار خواهد شد. حتما به این نکته توجه داشته باشید که فلزیاب خود را در مکان طبیعی تست کنید و به پایداری عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. شاید وزن دستگاه در خرید گنجیاب حرفه ای؛ در نگاه اول موضوعی ساده بنظر برسد. اما جالب است بدانید که دستگاه هایی با وزن بالا؛ در کاوش های طولانی دردسر ساز خواهند بود. چرا که اپراتور به سرعت خسته خواهد شد. و توانایی ادامه کاوش را نخواهد داشت.

انواع فلزیاب قوی

  • فلزیاب AJM IMAGING
  • طلایاب RICHEL M-20
  • گنج یاب ANTARES
  • دفینه یاب AUR 370
  • اسکنر LEOPARD 1000
  • دستگاه فلزیاب TACHAR T1

برای دفینه یابی چه گنجیاب حرفه ای مناسب است؟

در بالا تعدادی ویژگی و معیار مناسب برای خرید فلزیاب به شما عزیزان معرفی کردیم. در ادامه این موضوع را بیان خواهیم کرد که برای کاوش؛ و موفقیت در آن استفاده از یک دستگاه فلزیاب با سیستم کاوش پالسی؛ امری ضروری می باشد.

این سیستم یکی از قوی ترین و برترین سیستم های کاوش در جهان می باشد. که به دلیل سازگاری بالا با خاک کشور؛ استفاده از آن بسیار رایج می باشد. پس دقت داشته باشید که حتما از از فلزیاب و گنج یاب هایی با این سیستم؛ به دفینه یابی بپردازید.

فلزیاب ها دو سیستم اصلی دارند یکی سیستم وی ال اف و یکی هم سیستم پالسی، در سیستم وی ال اف ما می توانیم تا عمق دو متر کاوش کنیم اما نمی توانیم عمق های بیشتر را پوشش دهیم. پس برای دفینه یابی ما نیاز به سیستم پالسی داریم که می تواند در اعماق بالا به راحتی کاوش کند.

نتیجه گیری

در انتها می توانیم بگوییم که خرید گنجیاب حرفه ای را می توانیم از یک کمپانی حرفه ای بخواهیم. این دستگاه ها نیاز به ضمانت و خدمات پس از فروش دارند و می توانند در هر شرایط به ما کمک کنند. برای بهترین انتخاب باید با افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید.

جهت مشاوره رایگان با متخصصین آی کا پی وی می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید