خرید گنج یاب آمریکایی

خرید گنج یاب آمریکایی

خرید گنج یاب آمریکایی

در بازار جهانی کیفیت محصول حرف اول را می زند و کمپانی های آمریکایی این را به خوبی می دانند و با بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا فلزیاب و گنج یاب هایی با کارایی بالا را به بازار عرضه می کنند. کمپانی های آمریکایی زیادی همچون Logan , Tesoro , Garrett , Bounty Hunter , Fisher , Teknetics White’s و … در این کشور قرار دارند که توانسته اند با بهبود کیفیت و کارایی محصولات خود سهم فروش زیادی از بازار جهانی را در اختیار خود بگیرند. کمپانی های امریکایی فلزیاب هایی که تولید می کنند بیشتر از سیستم VLF بهره می برند زیرا کاوشگران آمریکایی نیاز به عمق بیشتر از یک متر ندارند و دلیل آن نبود دفینه ها و گنج های مدفون شده می باشد.

خرید گنج یاب آمریکایی
خرید گنج یاب آمریکایی

قیمت گنج یاب های آمریکایی :

قیمت این دستگاهها در ایران بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین میشود و به دلیل نبود مرجعی مطمئن زمینه برای فعالیت کلاهبرداران و شیادان این عرصه فراهم شده است. قیمت فلزیاب تابع عوامل مختلفی از جمله مدل فلزیاب ، امکانات دستگاه ، کشور و کمپانی سازنده ، عمق کاوش فلزیاب ، دقت و حساسیت و… است. به صورت کلی قیمت فلزیاب های خارجی در ایران بسیار بیشتر از قیمت آن ها در بازار های جهانی تمام می شود.

خرید گنج یاب آمریکایی :

متاسفانه مدتی است که برخی افراد کلاهبردار و سودجوء در بازار داخلی با  اسم گنج یاب آمریکایی اقدام به کلاهبرداری و فروش دستگاهی با عنوان گنج یاب کبری آمریکا (Cobra) می کنند که ساخت کشور سوئد می باشد و برای فعالیت های باستان شناسی و ژئوفیزیک مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان مناسب گنج یابی نمی باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید. به صورت کلی فلزیاب های آمریکایی برای کاوش در ایران به هیج وجه توصیه نمی شود و بجای آن می توانید از گنج یاب های پالسی ساخت داخل یا دستگاه های ماینلب و لورنز استفاده کنید. در هر صورت اگر نیاز به دنبال خرید گنج یاب آمریکایی داشتید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09917579030  – 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید