خرید گنج یاب اصل

خرید گنج یاب اصل

خرید گنج یاب اصل

ایران یکی از تمدن های باستانی و تاریخی جهان می باشد که در گذشته حکومت های زیادی در آن حکمرانی کرده اند. اوج قدرت حکومت های داخلی به زمان کوروش بر میگردد. در واقع امپراطوری هخامنشی در دوره اقتدارش بر 44.48% از ساکنان زمین سلطه داشت. با توجه به گذشته باستانی که ایران دارد یکی از کشور های کهن می باشد که دفینه ها و گنجینه های ارزشمند زیادی را دل خود جای داده است. به همین واسطه در بازار داخلی تقاضا برای خرید دستگاه گنج یاب زیاد می باشد ، زیرا علاقه مندان و کاوشگران زیادی هستند که به دنبال کشف گنجینه های دفن شده هستند. افزایش تقاضا برای خرید گنج یاب باعث شده تا گنج یاب های تقلبی و جعلی توسط افراد کلاهبردار به عنوان دستگاه خارجی در بازار به فروش روند.

خرید گنج یاب اصل
خرید گنج یاب اصل

فلزیاب تقلبی یا جعلی : 

همان طور که می دانید دلیل اصلی موفقیت یک کاوشگر داشتن یک دستگاه گنج یاب پیشرفته و اورجینال می باشد. اما متاسفانه بازار داخلی به دلیل بی ثباتی و نداشتن مراکز قانونی و مرجع در زمینه فلزیابی ، راه را برای افراد سودجوء باز گذاشته است. کمپانی های معروف زیادی هستند که در زمینه تولید فلزیاب فعالیت می کنند

و هریک دارای محصولاتی هستند که دارای طرفداران و مشتریان خاص خود می باشد. دستگاه های تقلبی به دو صورت در بازار وجود دارند ، فلزیاب های دست ساز داخلی و فلزیاب های تقلبی ساخت چین. برای اینکه در هنگام خرید در دام افراد کلاهبردار نیوفتید می توانید مقاله تشخیص فلزیاب اصلی از تقلبی را مطالعه کنید.

خرید گنج یاب اصل با گارانتی :

شرکت IKPV به عنوان برترین تولید کننده های دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در ایران می باشد که دارای سابقه فعالیت بیش از دو دهه را دارد. این شرکت به بکارگیری نیروهای متخصص داخلی و با استفاده از بروزترین تجهیزات ، دستگاه های با کیفیت و راندمان کاری بالا را به مشتریان خود عرضه می کند. کاوشگرانی که به دنبال خرید گنج یاب اصل با گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش هستند می توانند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند.

شماره تماس : 09917579030

دفتر فروش فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید