دستگاه حفره یاب تصویری

دستگاه حفره یاب تصویری

دستگاه حفره یاب تصویری

دستگاه حفره یاب تصویری چیست :

هر نوع دستگاه فلزیاب برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شود و یکی از این زمینه ها  حفره یابی می باشد. دستگاه حفره یاب پر کاربرد ترین دستگاه در دفینه و گنج یابی می باشد. کاوشگران از این نوع دستگاه برای حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، راهرو ها و … استفاده می کنند. حفره یاب ها معمولا از نوع اسکنر ها هستند و دستگاه حفره یاب تصویری نیز بهترین نوع برای کشف اتاقک ها و حفره ها می باشد. سیستم های تصویری به خاطر ارائه تصویر گرافیکی از محیط کاوش باعث تشخیص بهتر می شود و از حفاری بیهوده جلوگیری می کند. حفره یاب بوقی نیز نوعی دیگر از حفره یاب ها می باشد که قابلیت ارائه تصویر را ندارد و با وجود سیستم های تصویری کمتر مورد استفاده کاوشگران قرار می گیرد.

دستگاه حفره یاب تصویری
دستگاه حفره یاب تصویری

نحوه کار دستگاه حفره یاب :

حفره یاب تصویری پس از اسکن زمین اطلاعات دریافتی را ذخیره می کند و اگر دستگاه دارای نمایشگر باشد که اپراتور می تواند تصاویر را به صورت زنده از نمایشگر مشاهده کند وگرنه داده ها را با کمک نرم افزار های تحلیل مانند نرم افزار ویژوالایز بروی لپ تاپ می توان تجزیه تحلیل کرد. در تصاویر گرافیکی و سه بعدی ارائه شده به راحتی می توان حفره ها و اتاقک ها را تشخیص داده و اهداف را کشف کرد و همچنین اطلاعات بسیار خوبی را از ساختار لایه زمین در اختیار کاوشگر قرار می دهد. برای بسیار از افراد که از دستگاههای فلزیاب برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند داشتن قابلیت حفره یابی یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی است.

فروش انواع حفره یاب با گارانتی :

فلزیاب صمدی به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب تصویری و فلزیاب پالسی در ایران می باشد که محصولات آن از نظر کیفیت  و کارایی در حال رقابت با فلزیاب های خارجی می باشد. این شرکت برای ایجاد بازار رقابتی محصولات خود را با قیمت مناسب نسبت فلزیاب های خارجی به فروش می رساند و برای فلزیاب های خود یک سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. اگر بتوانید از یک حفره یاب ایرانی با کیفیت استفاده کنید میتوانید در هزینه های خود به مقدار بسیار زیادی صرفه جویی کنید. نکته ای که باید توجه داشت این است که خرید خود را از شرکت های معتبر و شناخته شده که دارای مجوز های قانونی هستند خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید