دستگاه فلزیاب آنتن راداری

دستگاه فلزیاب آنتن راداری

دستگاه فلزیاب آنتن راداری

یکی از جدیدترین سیستم های کاوش که در کشور ما نیز؛ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است؛ دستگاه های فلزیاب آنتن راداری می باشند. این مقاله به معرفی و آشنایی شما عزیزان با این دستگاه سپری خواهد شد. با ما همراه باشید.

در کشور ما؛ به دلیل تمدن کهنی که داریم؛ اهداف در اعماق بالایی قرار دارند. از این رو باید از دستگاه هایی استفاده کنیم که قادر باشند تا در اعماق بالا کاوش کنند. همچنین به دلیل ایجاد اختلال های بیشتر در اعماق بالا؛ دستگاه ها باید از ثبات بالایی نیز برخوردار باشند تا بدون دریافت نویز عملکرد مناسبی داشته باشند. برای موفقیت؛ یک کاوشگر گنج انتخاب های زیادی را دارد. یکی از این انتخاب ها که می تواند تاثیر زیادی در نتیجه کاوش هر کاوشگری داشته باشد؛ فلزیاب های آنتنی می باشد.

دستگاه فلزیاب آنتن راداری
دستگاه فلزیاب آنتن راداری

دستگاه فلزیاب آنتن راداری چیست؟

دستگاه های آنتن راداری یا آنتنی؛ فلزیاب هایی جدید هستند که با استفاده از یک یا چند آنتن تعبیه شده روی دستگاه فلزیاب؛ اقدام به کاوش و ردیابی می کنند. این دستگاه به دلیل داشتن آنتن قابلیت خوراک خوری و خوراک خوری می باشند. روش این کار بدین صورت خواهد بود که کاوشگر می تواند قبل از کاوش با استفاده از دادن فرکانس نوع هدف به دستگاه به صورت دستی؛ اقدام به ردیابی آن فرکانس کنند. قابلیت ویژه ای که این دستگاه ها را خاص می کند؛ قابلیت عمق زنی و عمق کاوش بالا؛ همچنین سیستم نقطه زنی دقیقی می باشد که در عمق های بالا بسیار کاربردی خواهد بود.

از فلزیاب آنتنی در چه اماکنی می توان استفاده کرد؟

این فلزیاب ها نیز همانند سایر فلزیاب های موجود در کشور؛ می توانند در انواع مکان ها به کاوش بپردازند. اما در حالت معمول؛ بیشترین کاربرد این دستگاه ها زمانی می باشد که یا با سیستم های دیگر به صورت مکمل در غالب یک فلزیاب باشد و یا در کنار آن از سایر دستگاه ها نیز بهره برد. کاربرد این دستگاه ها زمانی مشخص می شود که فرد؛ با یک محیط وسیع رو به رو می باشد. در این زمان به راحتی ظرف مدت زمان کوتاهی؛ تنها با استفاده از قابلیت شعاع زنی این دستگاه ها؛ می تواند؛ محیط کاوش را بسیار محدود کند. ترکیب این دستگاه ها با سیستم های تصویری می تواند بسیار موثر تر عمل کند.

دستگاه فلزیاب آنتن راداری
دستگاه فلزیاب آنتن راداری

قوی ترین دستگاه های فلزیاب آنتن راداری

  • فلزیاب GOLDEN WIN
  • فلزیاب DMF-Y
  • فلزیاب مکمل تصویری آنتنی DERAK 110
  • فلزیاب ZICCO X1
  • فلزیاب بوقی آنتنی تصویری AJM IMAGING
  • فلزیاب مکمل HS366

فلزیاب آنتنی را با چه شرایطی بخریم؟

در نظر داشته باشید که مهم ترین نکته در خرید هر نوع فلزیاب؛ داشتن گارانتی و اصل بودن آن است. این موضوع در رابطه با دستگاه های آنتن راداری نیز کاملا صدق می کند. شما باید برای این که تجربه موفقیت آمیزی از کاوش خود داشته باشید؛ حتما باید از فلزیاب اورجینال استفاده کنید. نکته بعدی که در خرید این دستگاه ها وجود دارد؛ دقت داشته باشید که حتما شعاع و عمق کاوش آنها به میزان قابل قبولی باشد؛ چرا که مهم ترین دلیل خرید این دستگاه ها؛ همین موارد می باشد. بدنه و کیفیت ساخت این دستگاه ها باید بالا باشد. آنتن و یا آنتن های این دستگاه نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. چرا که به دلیل ظرافت در این نوع فلزیاب ها؛ خطر خرابی آنها بیشتر از سایر مدل ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید