دستگاه فلزیاب اشنایدر

دستگاه فلزیاب اشنایدر

دستگاه فلزیاب اشنایدر

با سلام به شما کاوشگران و بازدید کنندگان محترم در این مقاله می خواهیم شما عزیزان را با یکی از محصولات حرفه ای و قدرتمند کمپانی ikpv با نام دستگاه فلزیاب اشنایدر آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با آشنایی با این دستگاه، شما نیز یکی از کاوشگران موفق در زمینه دفینه یابی باشید.

دستگاه فلزیاب اشنایدر
دستگاه فلزیاب اشنایدر

آشنایی با دستگاه فلزیاب اشنایدر

این دستگاه فلزیاب حرفه ای، دارای یک سیستم مکمل شش کاره می باشد که برای افزایش شانس موفقیت کاوشگر و کاهش خطا های احتمالی در حین کاوش طراحی شده است. طراحی این سیستم به این شکل و تعبیه شدن تمامی سیستم های مورد نیاز در یک کاوش حرفه ای منجر شده است تا این دستگاه از تمامی ابعاد کامل و مناسب دفینه یابی و گنج یابی گردد. قدرت سازگاری بالای این دستگاه گنج یاب؛ از دیگر مشخصه های آن می باشد که جا دارد بدان اشاره کنیم.

سیستم ردیابی این دستگاه از قوی ترین و برترین ردیاب های موجود در بازار می باشد که به راحتی از تمامی آنها قوی تر و موثر تر خواهد بود. فرکانس های قابل تنظیم و اتومات موجود در سیستم ردیاب این دستگاه شما را قادر خواهد ساخت تا انواع اهداف موجود در زیر زمین را با هر سایز و اندازه ای به راحتی در هر فاصله و عمقی ردیابی و سنس کنید.

این دستگاه فلزیاب به دلیل بهره مندی از سیستم کاوش قدرتمند پالسی قادر است تا به عمق های بالای 20 متر نفوذ کند. همانطور که می دانید دفینه های موجود در کشور به دلیل تاریخچه و تمدن کهن در اعماق بالایی قرار دارند، به همین دلیل برای دفینه یابی در کشور به دستگاه هایی با عمق کاوش بالا نیاز می باشد و این موضوع در این دستگاه گنج یاب به خوبی مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است.

سیستم های موجود در این دستگاه

  1. ردیاب آنتنی
  2. فلزیاب بوقی
  3. اسکنر مگنومتر
  4. سوپر سنسور
  5. اسکنر موبایلی
  6. یون یاب

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09917579030 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید