دستگاه فلز یاب ارزان

دستگاه فلز یاب ارزان

دستگاه فلز یاب ارزان

با سلام به شما بازدید کنندگان و کاوشگران عزیز ایرانی. در این مقاله می خواهیم به شما دوستان یکی از ارزان ترین دستگاه های فلز یاب را معرفی کنیم؛ که علاوه بر کیفیت بالا؛ عملکرد فوق العاده ای نیز در دفینه یابی دارد. با ما در ادامه همراه باشید.

خرید فلزیاب ایرانی برای بسیاری از کاوشگران داخل کشور مطلوب نمی باشد؛ اما به دلیل قیمت پایین آنها؛ به ناچار تن به خرید و استفاده از این دستگاه ها می دهند. اما موضوعی که پس از خرید متوجه می شوند؛ ارزش خرید بالای این محصولات می باشد. البته باید دقت داشته باشید که حتما از محصولات فلزیاب اورجینال و اصل خریداری و استفاده کنید. تنها در این صورت می توان به نتیجه کاوش خوش بین بود. فلزیاب های ایرانی به دلیل سازگاری بالا با خاک و دفینه های ایران؛ دارای راندمان و عملکرد فوق العاده ای می باشند.

دستگاه فلز یاب ارزان
دستگاه فلز یاب ارزان

دستگاه فلز یاب ارزان ایرانی

  • فلزیاب RICHEL M-20,
  • فلزیاب COBRA ION,
  • فلزیاب ZICCO X1,
  • فلزیاب AJM 13300,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب LEOPARD 1000

فلزیاب AJM 13300

این دستگاه فلزیاب یکی از حرفه ای ترین دستگاه های فلزیاب می باشد که با حذف موارد بی مورد با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. یکی از نقاط قوت این دستگاه رابط کاربری ساده آن می باشد که هر فردی به راحتی می تواند با آن به دفینه یابی و گنج یابی بپردازد. این دستگاه فلزیاب مکمل ترکیبی از سیستم های قدرتمند پالسی بوقی و آنتن راداری طراحی شده است که به کاوشگر اجازه نفوذ تا عمق 8 متری و شعاع کاوش 800 متری را می دهد. از طرفی این دستگاه دارای قابلیت حذف ذرات و تفکیک فلزات مختلف از آلودگی ها و املاح معدنی می باشد که با توجه به وضعیت پر املاح خاک های کشور بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در موفقیت کاوشگران تا حد زیادی تاثیر گذار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید