دستگاه معدن یاب تصویری

دستگاه معدن یاب تصویری

دستگاه معدن یاب تصویری

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از معدن داشته باشیم باید گفت که به محل انباشت طبیعی فلزات یا سنگ های مختلف که ارزش اقتصادی دارند معدن گویند. همچنین کار در معدن یکی از سخت ترین کار ها به حساب می آید. کشور ایران نیز یک از قطب های معدن درجهان می باشد. موادی که از این معدن ها به‌دست می‌آید شامل فلزهای پایه، آهن، اورانیوم، زغال‌سنگ، الماس، آهک، نمک، پوتاس و موادی از این دست می‌شود. تمامی موادی که امروزه در صنایع و تولید کارخانجات استفاده می‌گردد و به صورت کلی مواد خام اکثر صنایع تولیدی عمدتا از طریق استخراج از معادن بدست می‌آید.

دستگاه معدن یاب تصویری
دستگاه معدن یاب تصویری

نحوه اکتشاف معادن :

با پیشرفت تکنولوژی روش های نوینی در زمینه کشف معادن موجود در زمین بوجود آمده است. روش هایی مانند مطالعات ماهواره‌ای، زمین‌شناسی، ژئوشیمی، ژئوفیزیک و حفاری‌های اکتشافی. در روش ژئوفیزیک معمولا از چهار حالت مختلف به بررسی زمین می پردازند که یکی از آن ها استفاده از دستگاه های مگنومتر می باشد.

دستگاه‌ های جدید مگنتومتر داده‌های میدان مغناطیسی را در حافظه ثبت کرده و پس از انجام تصحیحات مربوطه با اتصال آن به پلاتر، نقشه کنتوری داده‌ها را ترسیم می‌‌کنند. همان‌طور که می‌دانیم روش مغناطیس سنجی کاربردهای فراوانی در اکتشاف انواع کانسارها دارند و در تشخیص نواحی آهن‌دار، نواحی آلتراسیون، توده‌های نفوذی پنهان، شناسایی گسل‌ها و کنتاکت‌های زمین‌شناسی در عمق و بسیاری موارد دیگر قابل استفاده هستند.

مرکز فروش دستگاه معدن یاب تصویری :

فعالیت در حوضه معدن ، چه اکتشافات و چه تولید دستگاه معدن یاب ، نیازمند کسب مجوز از ارگان های مربوطه می باشد. شرکت IKPV یکی از فعالان در این زمینه می باشد که دارای سابقه ای نزدیک به سه دهه می باشد. این شرکت علاوه بر تولید دستگاهی معدن یاب ، دستگاه فلزیاب پالسی ، آنتن راداری و مگنومتر نیز تولید می کند. سیستم های معدن یاب این شرکت شامل دستگاه های GPR ، مگنومتر می باشد. برای مشاده محصولات IKPV اینجا کلیک کنید. این شرکت دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور برای فروش دستگاه معدن یاب تصویری می باشد.

 

.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های فلزیاب و معدن یاب با شماره های زیر در تماس باشید

شماره تماس : 09917579030  _  09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید