دستگاه گنجیاب با کیفیت

دستگاه گنجیاب با کیفیت

دستگاه گنجیاب با کیفیت

با سلام به شما بازدیدکنندگان محترم وب سایت کبرا فایندر. در این مقاله به رسم همیشه می خواهیم شما را با یکی از برترین دستگاه های گنجیاب با کیفیت آشنا کنیم. طبق روال همیشه انتخاب دستگاه هایی که به شما معرفی میکنیم بر اساس داشتن شرایط و قابلیت هایی همانند؛ کیفیت بالای کالا؛ قیمت مناسب؛ گارانتی معتبر؛ رابط کاربری ساده؛ عمق کاوش بالا؛ عملکرد با ثبات و موارد ضروری دیگری که برای تجربه یک کاوش خوب و لذت بخش نیاز است. همانطور که میدانید در اکثر موارد دستگاه هایی که برای معرفی به شما عزیزان انتخاب میکنیم و دستگاههای فلزیاب ایرانی می باشند. گاهاً به دلیل درخواست بعضی از دیگران دستگاه های فلزیاب خارجی را انتخاب و به شما عزیزان معرفی می کنیم اما این موضوع را تاکید کرده ایم که استفاده از دستگاه های فلزیاب ساخت داخل کشور می تواند برای گنجیابی در کشور خودمان بسیار بهتر عمل کنند.

دستگاه گنجیاب با کیفیت
دستگاه گنجیاب با کیفیت

دستگاه گنجیاب با کیفیت و خوش قیمت

دوستان در این مقاله می خواهیم شما عزیزان را با دستگاه فلزیاب AUR 370 آشنا کنیم. دستگاه فلزیاب در ابتدا برای سکه یابی در نه چندان بالا تولید شد. اما در همان روزهای ابتدایی تولید با قابلیت هایی که از این دستگاه مشاهده شد؛ بسیاری از کاوشگران از آن برای گنج یابی و دفینه یابی در عمق های بالای ۶ متر استفاده کردند و در کمال ناباوری به نتایج بسیار خوبی نیز رسیدند.

این دستگاه گنج یاب به قدری دقیق و عالی عمل کرد که پس از مدت زمان کوتاهی نسخه های ارتقا یافته آن را نیز تولید و به فروش رساندند. برای آن دسته از عزیزانی که از این فلزیاب حرفه ای اطلاع زیادی ندارند باید بگوییم که این دستگاه گنج یاب یک گنج یاب تصویری می باشد که با استفاده از سنسور های قدرتمند مگنومتر طراحی و ساخته شده است. این فلزیاب کامل و قدرتمند بود که از نظر سیستمی قابلیت تغییر چندانی نداشت و حتی می توان گفت که ضرورتی نیز در این امر وجود نداشت به همین دلیل کارشناسان و طراحان آن تنها به افزایش کیفیت و تعداد سنسور های مگنومتر در آن بسنده کردند به همین دلیل با افزایش سنسور ها علاوه بر افزایش عمق کاوش دستگاه و کیفیت تصویر برداری و تصاویر خروجی در این دستگاه ‌ها نیز افزایش یافت.

مجموعه دستگاه های فلزیاب سری AUR 370 :

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید