دستگاه گنجیاب تصویری

دستگاه گنجیاب تصویری

دستگاه گنجیاب تصویری

سیستم های کاوش و ردیابی گنج؛ روزانه به واسطه علم و تکنولوژی؛ دستخوش تغییرات زیادی می شوند. بروز شدن دستگاه های موجود و به طور کلی این عرصه؛ در ایجاد توانایی و فراهم کردن شرایط ردیابی هر هدفی؛ نقش بسیار موثری داشته اند. از این رو می توان علم را یک مورد بسیار تاثیر گذار دانست. هر چند افرادی وجود دارند که با تکنولوژی های دهه های پیشین به موفقیت می رسند؛ اما کاوشگرانی که قدم به قدم همراه تکنولوژی به پیش می روند؛ افرادی هستند که با راحتی بسیار بیشتر و غیر قابل قیاسی به اهداف خود دست می یابند. دستگاه های گنجیاب تصویری یکی از همین سیستم ها می باشد. در ادامه با بررسی بیشتر این موضوع همراه ما باشید.

دستگاه گنجیاب تصویری
دستگاه گنجیاب تصویری

تفاوت کاوش با دستگاه های گنجیاب تصویری

همان طور که می دانید در دستگاه های فلزیاب معمولی؛ شما امکان مشاهده اهداف را ندارید. در این صورت در پیشرفته ترین حالت ممکن باید تنها با استفاده از صدای بوق به ردیابی اهداف خود بپردازید. ردیابی اهداف با این شرایط می تواند مقداری طولانی تر باشد. هر چند باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که ممکن است دستگاه هدفی را به اشتباه در نظر گیرد. اما در دستگاه های فلزیاب حرفه ای؛ برای این مشکل نیز راه حل تفکیک فلز تعبیه شده است. در این صورت شما با تعیین یک هدف خاص خواهید توانست با راحتی و سرعت بیشتری به ردیابی اهداف خود بپردازید. همان طور که می دانید زمان در گنج یابی در خصوص در کشور ما؛ یکی از مهم ترین موارد می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

اصول کاوش با فلزیاب تصویری

در کاوش با فلزیاب های تصویری نیز؛ همانند سایر ابزار ها و دستگاه های گنج یاب؛ باید به موارد و نکاتی پایبند باشید. شاید بدون رعایت کردن این نکات قادر به موفقیت در کاوش های خود باشید. اما به طور حتم با رعایت کردن آنها؛ کاوشی بسیار راحت تر و سریع تر را تجربه خواهید کرد. حتما دقت داشته باشید که قبل از کاوش باتری دستگاه به طور کامل شارژ شده باشد. چرا که به دلیل حساسیت های بالایی که این دستگاه ها دارند؛ در اغلب موارد کاهش شارژ آنها یا باعث ایجاد اختلال و کارکرد با خطا خواهد بود و یا منجر به عدم کارکرد خواهد شد.

در قدم بعدی مهم ترین مورد بالانس دستگاه فلزیاب می باشد. شما باید در یک مکان عاری از هر گونه فلز و سایر آلایندگی ها؛ دستگاه را بالانس کرده و سپس به کاوش بپردازید. دقت داشته باشید که دستگاه های تصویری تا دریافت اطلاعات و تبدیل آنها به تصاویر قابل درک؛ به مقداری زمان نیاز دارد. این موضوع بدین معنا خواهد بود که باید با سرعت کمتری نسبت به سایر فلزیاب ها حرکت کنید.

دستگاه گنجیاب تصویری
دستگاه گنجیاب تصویری

مشاوره خرید فلزیاب

یکی از مهم ترین قدم ها در خرید فلزیاب؛ به طور حتم مشاوره خرید دستگاه گنجیاب خواهد بود. تنها بخش کوچکی از کاوشگران به این موضوع اهمیت می دهند. افرادی که این موضوع را مهم می دانند؛ به طور حتم یکی از موفق ترین کاوشگران و جویندگان گنج خواهند بود. امروزه به راحتی می توان به این افراد و مراکز دسترسی پیدا کرد. تنها باید قبل از هر گونه اقدامی به طور کامل از نحوه عملکرد آنها و همچنین میزان تجربه و تخصص آنها اطمینان حاصل کنید.

برخی از انواع دستگاه های تصویری

  • فلزیاب HS366
  • فلزیاب RICHEL M-80
  • فلزیاب AUR 370 Multi
  • فلزیاب LEOPARD 2000
  • فلزیاب LEOPARD 4000
  • فلزیاب TESLA SCAN 152

چرا استفاده از دستگاه گنجیاب تصویری مفید است؟

به طور حتم استفاده از یک دستگاه فلزیاب پیشرفته و به روز, می تواند تاثیرات زیادی را در نحوه کاوش شما و در نتیجه کاوش شما داشته باشد. مهم ترین تغییراتی که می توان با استفاده از دستگاه های تصویری مشاهده کرد؛ کاهش چشمگیر زمان کاوش خواهد بود. از طرفی شما می توانید به راحتی تصاویر اهداف را مشاهده کنید. موانع را دیده و بر اساس آنها تصمیم گیری کنید که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارید یا خیر؛ از حفاری های بی مورد جلوگیری کرده و  همچنین در انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید